شناسه خبر : 108605
سه شنبه 01 اسفند 1402 , 09:53
اشتراک گذاری در :
عکس روز

خیرین شاهد و ایثارگر استان همدان تجلیل شدند

فاش نیوز - مراسم تجلیل از خیرین ایثارگر استان امروز دوشنبه 30 بهمن ماه با حضور معاون سیاسی،امنیتی استانداری و مدیر کل بنیاد شهید استان و مشاوراستاندار در امور ایثارگران برگزار شد.
 
خیرین شاهد و ایثارگر استان همدان تجلیل شدند

به گزارش ایثار، این مراسم که با حضور 30 نفر از خیرین ایثارگر استان در سالن اجتماعات بنیاد شهید استان برگزار شد،رضانیا ،معاون سیاسی و امنیتی استانداربا تبریک اعیاد شعبانیه و فضائل این ماه پربرکت اظهار داشت:رحمت خاص خداوند شامل کسانی خواهد شد که در این ماه کارهای خیر و نیکوئی انجام می دهند و گره گشای کار مردم به ویژه خانواده بزرگ ایثارگران هستند.
حسن رضانیا از ظرفیت خوب و نقش تشکلات ایثارگری در برگزاری با شکوه انتخابات یاد کرد و گفت:خانواده بزرگ ایثارگران پیشرو در امر تحقق آرمانهای نظام بوده و هستند و امروز با امر ولی خود در تبیین و مشارکت دادن افراد برای حضور حداکثری در انتخابات تلاش مضاعفی خواهند داشت.
صفدریان مدیر کل بنیاد شهید نیز در سخنانی ضمن قدردانی از اعضای خیر این تشکل اظهار داشت: مردمی سازی از جمله سیاست‌های اصولی بنیاد در جهت توسعه و ترویج هرچه بهتر فرهنگ غنی ایثار و شهادت در بین آحاد مردم و جامعه است و اعتماد آفرینی قشر معزز در میان جامعه نقطه قوتی است تا در بالندگی نظام به میدان آمده و نقش پررنگ تری ایفا نمایند.
حجت الاسلام قلیچ خانی نماینده حوزه ولی فقیه در بنیاد استان و داوری معاون مددکاری و تشکلات ایثارگری بنیاد نیز از شکل گیری تشکلات ایثارگری در استان و اقدامات ارزنده ایثارگران در زمینه های مختلف به ویژه از ویژگی‌های بسیار خوب 40 خیر با انفاق و  سخاوتمند که تلاش مجدانه در جهت گره گشائی و رفع مشکلات مادی بین آحاد جامعه به ویژه جامعه ایثارگری دارند،قدردانی کردند.
در ادامه این نشست از خیرین ایثارگر حاضر تجلیل به عمل آمد.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi