شناسه خبر : 108792
پنجشنبه 10 اسفند 1402 , 00:42
اشتراک گذاری در :
عکس روز

دشمن فکر می‌کند با شهید کردن مردم، می‌تواند مسلمانان را خانه نشین کند

فاش نیوز - فرمانده سپاه پاسداران گفت: شهادت خود افتتاح کننده راه‌های جدید برای مردم است و این محاسبه دشمن غلط است که فکر می‌کند با شهید کردن مردم مسلمان می‌تواند مسلمانان را خاموش و خانه نشین کند.

به گزارش خبرگزاری دانشجو، سردار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز در سفر به کرمان با حضور در گلزار شهدای بین المللی این شهر  به مقام شهدا، علی الخصوص سپهبد شهید قاسم سلیمانی ادای احترام کرد.

وی در گفتگویی اظهار کرد: شهادت عالی‌ترین و پرفضیلت‌ترین ارزش و آرزو برای مردمان مومن است و همه تجربه‌ها تاریخ نشان می‌دهد که اساسا جریان فتوحات اسلامی و پیشرفت‌ها از بستر جهاد و شهادت است و این چیزی نیست که اگر قهرمانان و مردمانی از یک جامعه شهید شوند ،مردم آن را آنها را فراموش کند.


فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: شهادت خود افتتاح کننده راه‌های جدید برای مردم است و این محاسبه دشمن غلط است که فکر می‌کند با شهید کردن مردم مسلمان می‌تواند مسلمانان را خاموش و خانه نشین کند.

وی افزود: شهادت همیشه رویش‌های بسیار قدرتمندی را ایجاد می‌کند و بارها در جنگ‌ها دیده می‌شد که اگر یکی در جنگ شهید می‌شد ده‌ها جوان می‌رفتند و پرچم را به دست می‌گرفتند.

او اعلام کرد: با شهادت حاج قاسم مردم بلند شدند، شهادت قیام ایجاد می‌کند وقتی در حادثه تروریستی اخیر کرمان مردم مظلوم به شهادت رسیدند مردم با وجود احساس خطر آمدند و اعتنا نکردند و با همان شوق و ارادت دوباره ظاهر شدند مردم اساساً با شهادت زنده هستند.

سردار سلامی افزود: همه مردم می‌توانند تجسم کنند که اگر این شهدا امروز در حیات ظاهری و در دنیا بودند حضورشان در انتخابات چگونه بود؟ قطعاً پاسخی قوی که می‌توان داد این است که همه شهدایی که زیر خاک هستند و در جوار رحمت الهی ؛همه در انتخابات شرکت می‌کردند و رای می‌دادند.

وی گفت: اگر مردم می خواهند به شهدا احترام بگذارند و راهشان را ادامه دهند ، راهش حضور حداکثری در انتخابات است این یک دعوت سیاسی نیست این یک دعوت معنوی است و یک انجام وظیفه و تکلیف الهی است که با عشق و علاقه صندوق‌های انتخابات را از آرا پر کنیم.

وی تصریح کرد: هر رای مثل یک موشکی است که به قلب دشمنان شلیک می‌شود یعنی اگر مردم بخواهند در یک نبرد سیاسی شرکت کنند و پیروز شوند باید پای صندوق‌ها بیایند و رای دهند امروز این رای‌ها دشمن را ناامید، مردم و جبهه انقلاب را امیدوار می‌کند.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: کلمه مردم واژه مقدسی است که در قرآن با تقدس آمده است مردم علم انقلاب، صاحب انقلاب هویت و ساختار اصلی و اقتدار انقلاب هستند.

 

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi