شناسه خبر : 109139
دوشنبه 21 اسفند 1402 , 09:38
اشتراک گذاری در :
عکس روز

۳۶ نفر دیگر از مجروحان جنایت کرمان در صف تعیین درصد جانبازی قرار گرفتند

فاش نیوز - مدیرکل پذیرش و امور اداری ایثارگران بنیاد شهید خبر داد: احراز هویت ۳۶ نفر از آسیب‌دیدگان حادثه تروریستی کرمان تکمیل شده و در صف کمیسیون پزشکی در انتظار تعیین درصد جانبازی هستند.

سیدباقر سیدرضایی، مدیرکل پذیرش و امور اداری ایثارگران بنیاد شهید و امور ایثارگران، تعداد شهدای ایرانی احراز هویت شده حادثه تروریستی کرمان را بدون تغییر و همان ۷۹ نفر دانست و اضافه کرد: ۲ نفر از افراد حاضر در این حادثه هم به شهادت رسیده‌اند اما هنوز پرونده‌شان به دست ما نرسیده است. او با بیان اینکه یک نفر دیگر از مجروحان بر اثر سکته دار فانی را وداع گفته، شرح داد: پس از بررسی شهادت این فرد رد شد. سیدرضایی، شهدای افغانستانی را نیز طبق اعلام قبلی ۱۵ نفر دانست و گفت: هنوز مدارک آن‌ها تعیین تکلیف نشده و بررسی پرونده آنان از حوزه اختیارات ما خارج است.مدیرکل پذیرش ایثارگران پیش از این تعداد جانبازان تعیین درصد شده جنایت کرمان را ۸۱ نفر دانسته و گفته بود: ۷۸ نفر از ۱۸۸ نفری که پرونده آنها به بنیاد شهید فرستاده شد، یا ضایعه پایداری نداشتند یا زخمشان سطحی بوده یا اصلاً مربوط به حادثه کرمان نبود. مدارک برخی از ۱۱۰ نفری نیز که بررسی و احراز شده‌اند، کامل نیست و در آینده و پس از تکمیل مدارک به پرونده آنان رسیدگی می‌شود. چه بسا تعداد جانبازان حتی از ۱۱۰ نفر نیز بیشتر شود. او اکنون تعداد جانبازان تعیین درصد شده را همان ۸۱ نفر دانسته و خبر داد: احراز هویت ۳۶ نفر هم تکمیل شده و در صف کمیسیون پزشکی در انتظار تعیین درصد جانبازی هستند. اگر ۳۶ نفری که احراز هویت شده‌اند بتوانند درصد جانبازی بگیرند، تعداد جانبازان جنایت تروریستی کرمان ۱۱۷ نفر خواهد شد.

منبع: خبرگزاری فارس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi