شناسه خبر : 109202
چهارشنبه 23 اسفند 1402 , 10:12
اشتراک گذاری در :
عکس روز

وصیت‌نامه شهید مرادی؛ دشمن از وحدت ملت ایران در وحشت است

فاش نیوز - شهید «سید ناصرالله مرادی» در وصیت‌نامه خود آورده است: از ملت انتظار است که راه شهدا را ادامه دهند که آن‌ها راه حسین (ع) را رفتند و در صف یاران امام حسین (ع) قرار گرفته‌اند در نمازجمعه با وحدت بیشتر و باشکوه‌تر و منسجم‌تر حضور پیدا کنید که دشمن از این وحدت شما در وحشت است.

 
شهید مرادی: با وحدت بیشتر و منسجم تر راه ما را ادامه دهیم دفاع‌پرس از فارس، «سید ناصرالله مرادی» یکم مهر سال ۱۳۳۸ در محله آستانه شیراز دیده به جهان گشود. هفت ساله بود که راهی مدرسه شد و تحصیلات خود را تا مقطع سوم راهنمایی ادامه داد و سپس ترک تحصیل کرد و مشغول کار شد. با پیروزی انقلاب اسلامی به خیل سبزپوشان سپاه پاسداران پیوست و با آغاز جنگ تحمیلی همراه با برادرش راهی جبهه شد.
 
وی سرانجام ۱۲ اسفند ۱۳۶۲ در عملیات خیبر به شهادت رسید. پیکر پاکش پس از ۱۲ سال انتظار به زادگاهش بازگشت و در گلزار شهدای شیراز در جوار مزار یارانش به خاک سپرده شد.
 
بخشی از وصیت‌نامه شهید مرادی
 
با سلام و درود به امت و شهداى اسلام از صدر اسلام تا به‌حال و ملت کفرستیز ایران. بزرگترین نعمتى که خداوند تبارک و تعالى به مسلمانان عطا فرموده امام است. امام را دعا کنید و همیشه امام را در قلبتان جاى دهید و اگر بخواهید رستگار شوید به فرمایشات ایشان عمل کنید. بدانید که هرکس امام را دوست بدارد خداوند او را دوست مى‌دارد و هرکس او را دشمن بدارد دشمن خداست.
 
سلام و درود بر رزمندگان کفرستیز ایران، رزمندگان با تمام نیرو مقاومت کنید و جبهه‌ها را پر کنید تا پیروزى نهایى ان‌شاءالله و بدانید که خدا دوست مى‌دارد شما را و پیروزى از آن شماست. درست همان جمله‌اى که قرآن کریم مى‌فرماید: إِنَّ اللَّهَ یُحِبُّ الَّذِینَ یُقَاتِلُونَ فِی سَبِیلِهِ صَفًّا کَأَنَّهُمْ بُنْیَانٌ مَرْصُوصٌ (صف ۴)
 
و از ملت انتظار است که راه شهدا را ادامه دهند که آن‌ها راه حسین را رفتند و در صف یاران امام حسین (ع) قرار گرفته‌اند و نمازجمعه که دشمن‌شکن است با وحدت بیشتر و باشکوهتر و منسجم‌تر ادامه دهید و وحدت همیشه داشته باشید که دشمن از این وحدت شما در وحشت بوده و هست؛ و تأکید بر این است که مسجد سنگر است و سنگر‌ها را حفظ کنید.
 
به تمام مادرهاى شهدا مى‌گویم که صبر و بردبارى و شکیبایى خود را حفظ کنند. همچون حضرت زینب (ع) و در آخر از تمام برادران و دوستان و خانواده‌ام بخصوص خانواده‌هاى شهدا التماس دعا و طلب مغفرت دارم و ما آرزو داریم به تعبیر خوابى که شهید حاج شیرعلى سلطانى برایم گفتند به بزرگترین آرزویم که همان شهادت در راه خداست برسیم. ان‌شاءالله. برادران و خواهران دعاى کمیل یادتان نرود.
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi