شناسه خبر : 109579
شنبه 18 فروردين 1403 , 10:50
اشتراک گذاری در :
عکس روز

جانباز ۷۰ درصد تبریز آسمانی شد

جانباز حاج "غفور حسین‌زاده" از جانبازان ۷۰ درصد و از یادگاران هشت سال دفاع مقدس، پس از سالها مجاهدت و صبوری دعوت پروردگار را لبیک گفت فیض شهادت نائل آمد...

فاش نیوز - جانباز ۷۰ درصد تبریز "غفور حسین‌زاده" پس از تحمل ۴۲ سال فراغ و دوری از یاران شهیدش، به مقام عظمای شهادت نائل آمد.

جانباز حاج "غفور حسین‌زاده" از جانبازان ۷۰ درصد و از یادگاران هشت سال دفاع مقدس، پس از سال ها مجاهدت و صبوری دعوت پروردگار را لبیک گفت و فیض شهادت نائل آمد.

جانباز حسین زاده که در تاریخ پنجم مهر سال ۱۳۲۶ در هشترود و در خانواده ای متدین و زحمتکش متولد شد با آغاز جنگ تحمیلی با داشتن همسر و فرزندان، به مقابله با دشمن بعثی برخاست و در غالب بسیجی داوطلب با اعزام به مناطق عملیاتی در کنار دیگر رزمندگان به دفاع از نظام مقدس و خاک میهن پرداخت و در تاریخ دوم خرداد سال ۱۳۶۱ در جریان عملیات بیت‌المقدس و آزادسازی خرمشهر با اصابت ترکش بشدت مجروح و از ناحیه سر، مدال پرافتخار ایثار و جانبازی را دریافت کرد.

این جانباز صبور و مقاوم به علت وخامت وضعیت جسمانی اش چند سال اخیر را در منزل بستری و تحت نظارت پزشکان و مراقبت خانواده قرار داشت که سرانجام در ساعات اولیه روز پنجشنبه ۱۶ فروردین ماه به شهادت رسید.

مراسم بزرگداشت و ترحیم این شهیدِسعید فردا یک‌شنبه از ساعت ۱۶:۳۰ تا ۱۸ در مسجد حضرت امام خمینی (ره) واقع در محله خطیب تبریز برگزارخواهد شد.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi