شناسه خبر : 109684
سه شنبه 21 فروردين 1403 , 12:01
اشتراک گذاری در :
عکس روز

وزیر بهداشت:

افزایش ۴۵درصدی حقوق دستیاران پزشکی در هیئت دولت تصویب شد

فاش نیوز - وزیر بهداشت از تصویب افزایش ۴۵درصدی حقوق دستیاران پزشکی در سال ۱۴۰۳ در هیئت دولت خبر داد.
بهرام عین‌اللهی به خبرگزاری صداوسیما گفت: در شروع دولت سیزدهم، دستیاران پزشکی مجرد دو و دستیاران پزشکی متاهل سه میلیون تومان حق‌الزحمه دریافت می‌کردند، در همان ماه‌های نخست دولت، وزارت بهداشت از محل درآمد‌های اختصاصی حقوق دستیاران را افزایش داد.
عین‌اللهی ادامه داد: در سال ۱۴۰۱ هم حق‌الزحمه دستیاران پزشکی افزایش پیدا کرد و حق‌الزحمه دستیاران پزشکی مجرد و متاهل به ترتیب به ۸ و ۱۱میلیون تومان رسید، این افزایش هم از محل درآمد‌های اختصاصی وزارت بهداشت پرداخت شد، در سال ۱۴۰۳ ردیف بودجه‌ای از محل بودجه عمومی برای افزایش حقوق دستیاران پزشکی در نظر گرفته شد. وی افزود: سازمان برنامه و بودجه حدود سه‌هزار میلیارد تومان بودجه برای افزایش حق‌الزحمه دستیاران پزشکی تخصیص داده است که حق‌الزحمه دستیاران مجرد و متاهل به ترتیب به ۱۲ و ۱۵میلیون تومان افزایش پیدا می‌کند و این میزان افزایش در هیئت دولت مصوب شد.
 
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi