شناسه خبر : 110072
چهارشنبه 05 ارديبهشت 1403 , 12:59
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تصاویری از لحظات اذان ظهر در روز بهاری کهف الشهدا؛

من در خانه ای با دیوارهای سفید زندگی می کنم!

در انتهای خیابان ولنجک، آنجایی که دیگر فقط کوه های بالای سر شهر تهران دیده می شود و برخی را هم در دل رفاه و پول و ... غرق کرده است،... جذبه ای گیرا انسان را به سوی خود فرا می خواند...

فاش نیوز - در سال های اخیر، کهف الشهدا، مکانی که در دل کوه های بالای شهر تهران چند شهید به خاک سپرده شده اند و به دلیل نوع محل تدفینشان بنام کهف الشهدا از آنجا یاد می شود؛ مامن عاشقان و به ویژه جوانان است و بیش از پیش شناخته شده است.

در انتهای خیابان ولنجک، آنجایی که دیگر فقط کوه های بالای سر شهر تهران دیده می شود و برخی را هم در دل رفاه و پول و ... غرق کرده است،... جذبه ای گیرا انسان را به سوی خود فرا می خواند.

5 شهید که شهید وسط و سوم هم چند سال پیش در جریانی جالب و شنیدنی شناسایی شده است، آرام بخش دل های جوانان و زائرانی شده اند که دلشان از وسعت سنگی و سیمانی تهران می گیرد و محلی امن برای اتصال به غیردنیا می خواهند.

شهید مجید ابوطالبی که با آمدن به خواب مادر خود و دادن نشانه های محل تدفینش با تعبیر سنگ های سفید، آنها را آگاه کرده و به سوی خود می کشاند و باعث می شود که خانواده برای تست دی ان ای اقدام کنند و شهیدشان شناسایی شود... شهیدی که از حاجت دادنش بسیاری گفته اند و شنیده اند...

داستان اصحاب کهف که سال ها در دل یک غار به خواب رفتند، دستمایه خوبی شد برای نامگذاری محل آرمیدن 5 شهید در دل یک کوه که در تمامی ساعات روز و ایام مختلف، زائر دارند و با غربت آبرومندشان حاجت دل های بسیاری را روا کرده اند.

در تصاویر زیر، حضور جوانان و مردم زائر ارادتمند را در هنگام اذان ظهر در اوایل اردیبهشت 1403 در کهف الشهدا در محله ولنجک ملاحظه می کنید:

 

عکس و گزارش از شهیدگمنام

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi