شناسه خبر : 30585
سه شنبه 16 دي 1393 , 10:26
اشتراک گذاری در :
عکس روز

لزوم توجه به حرمت افزایی در پاسخ گویی به مراجعان

 
 

به گزارش «ایثار»، احسان‌اله لنکرانی در جمع روسای ادارات و کارشناسان حوزه فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین، گفت: حفظ حرمت و حریم ایثارگران و همکاران، از مولفه‌های اصلی تکریم ارباب رجوع بوده و بایستی همان طوری که تاکنون انجام می‌شده، ادامه داشته باشد.

 

 

وی وجود وحدت و همدلی کارکنان و نگاه به وظایف بنیاد را تکلیف دانست و افزود: از شما می‌خواهم رویکرد همه فعالیت‌ها تکلیف گرایی باشد.

معاون فرهنگی و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین در ادامه از فعالیت‌های انجام شده در حوزه فرهنگی تشکر کرد و اظهار داشت: علیرغم وجود کاستی‌ها و کمبود اعتبارات در بخش‌های مختلف، تلاش شده که فعالیت‌ها تعطیل نشود و با تعامل با سازمان‌ها و بخش‌های مختلف خارج از مجموعه بنیاد به اهداف مورد نظر نایل شویم.

لنکرانی با تاکید بر توجه به اقتصاد مقاومتی، خاطر نشان کرد: اقتصاد مقاومتی استفاده بهینه از امکانات و بهره‌برداری حداکثری از رویکردها است.

در ادامه جلسه روسای ادارات و کارشناسان، مسائل و مشکلات حوزه کاری خود را مطرح کرده و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

از جمله مباحث مطرح شده در این جلسه می‌توان، برنامه‌ریزی برای ایام الله دهه فجر، برنامه ریزی برای روز شهدا و اخذ سهمیه برای اردوی جانبازان شیمیایی را نام برد.

 

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi