شناسه خبر : 30763
دوشنبه 22 دي 1393 , 14:37
اشتراک گذاری در :
عکس روز

کنگره بزرگداشت شهدای «فدائیان اسلام»

محمد مهدی عبد خدایی؛ دبیر ستاد بزرگداشت شهید نواب صفوی و شهدای فدائیان اسلام در دفاع مقدس از برگزاری همایش بزرگداشت این شهید و شهدای فدائیان اسلام در روز پنج شنبه ۲۵ دی ماه در سالن همایش‌های شهرداری قم خبر داد.

به گزارش فارس، محمد مهدی عبد خدایی دبیر ستاد بزرگداشت شهید نواب صفوی و شهدای فدائیان اسلام در دفاع مقدس از برگزاری همایش بزرگداشت این شهید و شهدای فدائیان اسلام  در روز پنج شنبه ۲۵ دی ماه در سالن همایش‌های شهرداری قم خبر داد.

دبیر ستاد بزرگداشت شهید نواب صفوی با اعلام این خبر افزود: پنج شنبه هفته جاری و همزمان با پنجاه و نهمین سالروز شهادت نواب صفوی، همایش بزرگداشت شهید نواب صفوی  و شهدای فدائیان اسلام در قم با همکاری شهرداری، موسسه فرهنگی قرآن و عترت شهید نواب صفوی، بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، بنیاد شهید و امور ایثارگران و صدا و سیمای قم  و بنیاد تعاون سپاه برگزار می گردد.

دبیر کل جمعیت فدائیان اسلام ادامه داد: در این همایش  پیام تصویری حضرت آیت اله جوادی آملی پخش می شود و سرلشکر بسیجی سید حسن فیروزآبادی رییس ستاد کل نیروهای مسلح در خصوص موضوع بزرگداشت شهدای فدائیان اسلام به ایراد سخنرانی می پردازد.

عبدخدایی خاطر نشان کرد: مراسم کلنگ زنی جهت احداث مجموعه مذهبی و فرهنگی شهید نواب در کنار مزار این شهید در قبرستان وادی السلام برگزار خواهد شد.

دبیر کل جمعیت فدائیان اسلام در پایان خاطر نشان کرد: در آستانه پنجاه و نهمین سالروز شهادت مبارزه انقلابی شهید نواب صفوی،  یادواره های سراسری در استانها و بویژه در  شهرستان قائمشهر برگزار می شود. مراسم بزرگداشت شهدای فدائیان اسلام در تهران نیز در روز شنبه 27 دی ماه در مسجد امام حسین(ع) واقع در میدان امام حسین با سخنرانی وزیر دادگستری برپا خواهد شد وهمچنین همایش شعر و ادبیات در پاسداشت شهید نواب صفوی نیز عصر روز شنبه 27دی ماه  از ساعت 14 تا 18 در حوزه هنری سازمان تبلیغات برگزار می شود.

 

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi