شناسه خبر : 30908
یکشنبه 28 دي 1393 , 14:54
اشتراک گذاری در :
عکس روز

نشست تخصصی مسئولین مراکز فرماندهی و کنترل بسیج

سردار سلیمانی:80 درصد تربیت وتعالی در اردوهای بسیج شکل می‌گیرد

 

مسئول سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری بسیج گفت:80 درصد تربیت وتعالی بسیجیان سراسر کشور در اردوهای بسیج شکل می‌گیرد.

 

به گزارش ایسان، سردار یعقوب سلیمانی در اولین نشست تخصصی مسئولین مراکز فرماندهی و کنترل بسیج که در مجتمع فرهنگی تربیتی میعاد مشهد مقدس برگزار شد، گفت: راهیان نور امتداد راه و منش شهدا در دفاع مقدس است و وظیفه داریم با رصد وکنترل برنامه های اجرایی پیش بینی شده از ارزشهای دفاع مقدس حراست نماییم.

 

وی ادامه داد: مراکزفرماندهی وکنترل بسیج مهمترین مجموعه برای کنترل عملیات بزرگ فرهنگی راهیان نور است که بایستی با هوشمندسازی سامانه‌های کنترلی برای اجرای سلامت و ایمن این حرکت عظیم، برنامه‌ریزی کرد.

 

سردار یعقوب سلیمانی خاطر نشان کرد: 80درصد تربیت وتعالی بسیجیان در اردوها شکل می گیرد، لذا بسیج بایستی از این ظرفیت به نحو مطلوب بهره‌برداری کند.

 

وی اظهار کرد: فعالیت این سازمان فقط به بحث راهیان نور ختم نمی‌شود و بازسازی واقعه غدیرخم،برگزاری جشنواره سرزمین نور و بخش بین‌الملل باروت خیس، ساماندهی اردوهای بسیج و حضور 11 میلیون نفر در اردوها بسیج و ... از جمله برنامه‌های ما محسوب می‌شود.

 

وی با تأکید براینکه راهیان نور یک کار فراملی است، گفت: هشت سال دفاع مقدس امتداد عاشورا بود و راهیان نور در امتداد دفاع مقدس است و امیدوارم با ترویج تفکر ایثار و شهادت در جامعه و همچنین گسترش تفکر ناب بسیجی، باعث ناامیدی دشمن و تحکیم و وحدت در جامعه شویم.

 

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi