شناسه خبر : 31153
شنبه 04 بهمن 1393 , 15:22
اشتراک گذاری در :
عکس روز

سطح تحصیلی دانش آموزان شاهد و ایثارگر

به گزارش خبرگزاری موج، عباسعلی رضایی، در نشست ستاد اجرایی شاهد و ایثارگر که در آموزش و پرورش استان در ساری برگزار شد با بیان اینکه فرزندان معظم شهدا و ایثارگر به عنوان امانت در نزد ما به شمار می روند، گفت: همه ما باید با تلاش، همفکری، هم اندیشی، مشارکت، همدلی و تعامل در راستای تحقق اهداف آموزشی این عزیزان گام برداریم و برنامه های آموزشی را کیفیت بخشیده تا استعدادهای بالفعل را به بالقوه مبدل سازیم.
وی با اشاره به این که باید امانتی را که شهدا و ایثارگران به ما سپردند به نحو مطلوب و مطابق با اهداف مورد نظر آنان پیش ببریم تا شرمنده این عزیزان نباشیم، اظهارداشت: ارتقای تحصیلی، دست یابی به رشد و پیشرفت علمی زمانی میسر است که آموزش و پرورش در موازات هم حرکت کنند و با فراهم نمودن بستر های مناسب آموزشی، این امر را در مدارس شاهد و ایثارگر نهادینه کرد.
رضایی افزود: فضای مدارس شاهد و ایثارگر باید با فرهنگ ایثار و شهادت سنخیت داشته باشد و جایگاه آن در تمامی شئونات حفظ شود و همه ما باید در حفظ این جایگاه علمی و احیای این فرهنگ که نشات گرفته از فرهنگ عاشورا، امامت و ولایت بوده است تلاش کنیم.
مدیرکل بنیاد مازندران بر ادامه روند بازدیدها از مدارس شاهد و بررسی کمبودها و مشکلات آموزشی،ضرورت دقت در اجرایی شیوه نامه ها ،نگاه تخصصی به رویکردهای آموزشی، استمرار کلاس های تقویتی با هدف بهبود آموزش، پی گیری وضعیت آموزشی و تحصیلی دانش آموزان شاهد و ایثارگر تاکید کردند.
وی در ادامه به دانش آموزان شاهد و ایثارگر مشغول به تحصیل اشاره کرد و افزود: تعداد 2 هزار و 826 نفر از فرزندان شاهد و ایثارگر استان به تحصیل اشتغال دارند که هزار و 506 نفر در طرح پراکنده و هزار و 320 نفر در مدارس شاهد به امر تحصیل مشغول هستند.
در ادامه این جلسه هریک از اعضا درخصوص موضوعات جلسه شامل بررسی و تجزیه و تحلیل شرایط آموزشی دانش آموزان در نوبت اول مدارس شاهد و طرح پراکنده، برگزاری کلاس های تقویتی و جبرانی، شیوه نامه دوازدهمین دوره مسابقه مطالعه و تحقیق و نیز برگزاری مسابقات علمی ویژه دانش آموزان پایه دوم و سوم متوسطه به ارائه نظرات و پیشنهادت پرداختند.


 

اینستاگرام
ما فرزندان جانبازان زیر25درصد که حق درس خوندن در مدرسه شاهد رو نداریم پس از چه سطحی حرف میزنید توی دانشگاه هم که سهمیه نداریم واسه سرکار رفتن هم که سهمیه ندایم پس بخورید حق ما رو که در اخرت باید جوابگوی خداوند باشید
من بارها به مسئولین بنیاد متذکر شده ام که مدارس شاهد را جمع کرده وساختمان واموال آن را بفروشند وبه جای آن هزینه تحصیلی به فرزندان ایثارگران بدهند که در هر مرکز غیر انتفاعی که مایلند تحصیل کنند چرا که از مراگز آموزشی شاهد برخی از فرزندان ایثار گران استفاده میکند وتعدا کثیری از فرزندان شاهد و ایثارگر نظر به دلایلی از جمله بعد مصافت ، پائین بودن سطح آموزشی و ... امکان استفاده از مراکز فوق را ندارند لذا از مسئولین بنیاد تقاضا مند است با راهکار شایسته ومناسب مساعدت تحصیلی جهت تمام فرزندان ایثارگران درنظر بگیرند. البته امید وارم گوش شنوایی باشد!!!!!!
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi