شناسه خبر : 31252
دوشنبه 06 بهمن 1393 , 13:12
اشتراک گذاری در :
عکس روز

نصب تابلوی جدید تمثال شهدا

مصطفی مهدی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کهگیلویه و بویراحمد، از نصب 600 تابلوی جدید تمثال شهدا در یاسوج خبر داد و گفت: هزینه نصب این تابلوها 200 میلیون تومان شده است.
وی با بیان اینکه طراحی تابلوهای جدید هم اکنون در حال انجام است، اظهارکرد: تا قبل از پایان سال جاری این تابلوها در سطح شهر یاسوج نصب می‌شود.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد تعداد شهدای هشت سال دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد را یک هزار و 800 شهید دانست و عنوان کرد: استقامت و جان‌فشانی شهدا الگویی برای زندگی همه مردم است.
مهدی با بیان اینکه امروز استقلال، آزادی و امنیت میهن اسلامی را مرهون خون پاک شهدا هستیم و ما باید امانتدار خوبی باشیم تا شرمنده آنان نشویم و خادمان شایسته‌ای برای خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران باشیم، بیان کرد: امروز نیز مسئولان در هر جایگاهی که هستند باید قدردان نعمت بزرگ ولایت و نظام مقدس جمهوری اسلامی باشند و از دستاوردهای ارزنده شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی پاسداری کنند.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi