شناسه خبر : 31422
شنبه 11 بهمن 1393 , 15:05
اشتراک گذاری در :
عکس روز

شهید فریمانی در جوار یاران شهیدش آرام گرفت

شهید فریمانی در جوار یاران شهیدش آرام گرفت
 

به گزارش «ایثار»، پیکر مطهر مهدی باقیمانده جانباز سرافراز 70 درصدی که پس از سال‌ها رنج جانبازی سرانجام با قبول دعوت حق به همرزمان شهیدش در هشت سال دفاع مقدس پیوست توسط مردم شهید پرور شهرستان فریمان تشییع و به خاک سپرده شد.

در مراسم خاکسپاری این جانباز از خود گذشته حجت الاسلام سید احمد طباطبایی امام جمعه، مجتبی بزم‌آرا فرماندار، محمد قهار رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و خانواده‌های شهدا و ایثارگران فریمان حضور داشتند.

پیکر پاک این شهید افتخارآفرین از مقابل ساختمان بنیاد تا میدان امام رضا (ع) این شهرستان تشییع و پس از آن به روستای حسین‌آباد رخنه گل در حوالی فریمان انتقال یافت که در آنجا با استقبال بی‌نظیر مردم این منطقه قرار گرفت و سرانجام در مزار شهدای این روستا به خاک سپرده شد.

لازم به ذکر است عصر روز خاکسپاری امام جمعه، فرماندار و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران این شهرستان با حضور در منزل این شهید بزرگوار از این خانواده‌ ایثارگر تجلیل کردند.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi