شناسه خبر : 31543
سه شنبه 14 بهمن 1393 , 12:55
اشتراک گذاری در :
عکس روز

دهه فجر فرصت مناسبی برای ارج نهادن به مقام والای شهیدان است

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، حجت‌الاسلام حسن هنرمند صبح امروز در دیدار با جمعی از خانواده شهدای دوران انقلاب اسلامی، اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران دستاوردهای بسیاری به همراه داشت که یکی از شیرین‌ترین و بهترین دستاورد انقلاب استقرار نظام اسلامی و حاکمیت ولایت مطلقه فقیه است.

 



 

وی، ایستادگی و مقاومت را رمز پیروزی انقلاب اسلامی در برابر قدرت‌های استکباری دانست و تصریح کرد: امروز وحدت و همدلی میان مردم و مسئولان بزرگ‌ترین رمز اقتدار و حیات جمهوری اسلامی ایران در برابر زیاده‌خواهی‌های دشمنان است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی با بیان اینکه اتحاد و همدلی و پیروی از ولایت مهم‌ترین عوامل پیروزی انقلاب بود، متذکر شد: مردم فهیم و ولایت‌مدار ما در همه زمان‌ها گوش به فرمان ولایت فقیه در صحنه حضور داشته و با حضور پر رنگ خود توطئه‌های دشمنان را نقش بر آب کردند.

هنرمند ادامه داد: در دهه فجر ثابت شد که ملت ایران می‌تواند در همه عرصه‌ها به خود متکی بوده و بر قله‌های رفیع افتخارات در همه زمینه‌های فرهنگی، علمی، اجتماعی، اقتصادی و سیاسی بایستند.

وی اضافه کرد: انقلاب اسلامی ایران مدیون اندیشه‌های بلند امام راحل و جانفشانی‌های شهدا و ایثارگرانی است که با فداکاری‌های خود، ارزش‌های الهی و اسلامی را زنده کردند و استقلال و سربلندی ایران اسلامی را رقم زدند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی در پایان توضیح داد: دهه مبارک فجر مناسبت خوبی برای تجدید میثاق با امام خمینی(ره)، ارج نهادن به مقام والای شهیدان و فرصتی برای بیان دستاوردهای نظام است.



 

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi