شناسه خبر : 31571
چهارشنبه 15 بهمن 1393 , 09:15
اشتراک گذاری در :
عکس روز

نسل جوان رسالت سنگینی در قبال ایثارگری شهدا دارند

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، سلمان رستمیان، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران انقلاب اسلامی، شامگاه سه شنبه (14 بهمن) در یادواره شهدای انقلاب استان ایلام در تکیه سید محمد موسوی این شهر، اظهار کرد: انقلاب اسلامی با تکیه بر رهبری پیامبرگونه امام راحل و تبیعت مردم به پیروزی رسید.

 

وی، افزود: انقلاب اسلامی ایران، دستاوردهای بزرگی برای مردم ایران اسلامی، منطقه و جهان داشته و امرور اقتدار ایران ایلامی مرهون خون شهیدان و فداکاری مردان وزنان این مرز و بوم است.

 

مدیرکل بیناد شهید انقلاب اسلامی ایلام، با اشاره به اینکه شهیدان در سخت دوران سخت برای تحقق آرمان های امام راحل و انقلاب اسلامی از هیچ تلاشی فروگذار نکردند، گفت: امروز جوانان و نوجوانان باید با این ایثارگری ها آشنا شده و برای تداوم آرمان های شهدا تلاش کنند.

 

رستمیان، یادآرو شد: وظیفه همه ماست که یاد روزهای انقلاب اسلامی و فداکاری شهیدان را گرامی داشته و به مقام شامخ آنان ادای احترام کرده و فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه بسط و گسترش دهیم.

 

وی، تصریح کرد: بنابر فرموده مقام معظم رهبری زنده نگاه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست و این امر وظیفه جوانان را در زنده نگاه داشتن یاد و حماسه و شهدای انقلاب و 8 سال دوران دفاع مقدس را بسیار سنگین می کند.

 

مدیرکل بیناد شهید انقلاب اسلامی استان ایلام، ابراز کرد: دشمنان این ملت به واسطه رشادت ها و از جان گذشتگی های شهیدان و ایثارگران  در هشت سال دفاع مقدس از هرگونه تعرض به ایران اسلامی ناامید شدند.

 

رستمیان، خاطرنشان کرد: برگزاری یادواره شهدا نقش مهمی در آشنایی جوانان و نوجوانان با ایثاگری های شهدا دارد و موجب ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه می شود.

 

گفتنی است، در این مراسم از خانواده های شهدای انقلاب اسلامی در استان ایلام با حضور مسئولان فرهنگی و اجرایی استان تجلیل شد.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi