شناسه خبر : 31676
یکشنبه 19 بهمن 1393 , 08:46
اشتراک گذاری در :
عکس روز

بیانیه انجمن جانبازان نخاعی به مناسبت یوم الله 22 بهمن سال 93

انجمن جانبازان نخاعی امت حزب الله ، خصوصا" اقشار مختلف ایثارگران را به حضور گسترده درراهپیمائی 22 بهمن فراخواند.

فاش نیوز -  انجمن جانبازان نخاعی امت حزب الله ، خصوصا" اقشار مختلف ایثارگران را به حضور گسترده درراهپیمائی 22 بهمن فراخواند.

به گزارش روابط عمومی انجمن جانبازان نخاعی، این انجمن با صدوربیانیه ای سی وششمین سالگرد انقلاب شکوهمند اسلامی را تبریک گفت و امت حزب الله ، خصوصا" اقشار مختلف ایثارگران اعم از خانواده معظم شهدا ، جانبازان ، آزادگان و رزمندگان را به حضور گسترده درراهپیمائی 22 بهمن فراخواند.

 متن کامل بیانیه انجمن جانبازان به این شرح است:

 بسم الله الرحمن الرحیم

حضرت امام خمینی(ره): 22بهمن باید سرمشق ما باشد در طول زندگی و برای نسل های آینده.

22بهمن‌ ماه‌ روزی‌ که‌ دوران‌ نکبت‌ بار 2500 ساله‌ سلطنت‌ ستم شاهی‌ در کشور ایران‌ سپری‌ گشته‌ و بانگ‌ الله‌ اکبر پرچم‌ توحید را بر فراز سرزمین‌ اسلامی‌ ایران‌ به اهتزاز در آورد و بساط‌ غارتگری‌ بیگانگان‌ از ایران‌ بر چیده‌ شد.
پیروزی انقلاب اسلامی به عنوان یک خیزش و خروش ارزشی، مبداء همه تحولات بنیادین در ایران وکشورهای اسلامی بود که سبب تغییرات اساسی در نحوه اداره امور گردیده است.

سپاس خداوندی را که به ملت بزرگ ایران نعمت هدایت بخشید و آنان را به امامی همچون روح الله (ره) مفتخر نمود ، و از آغاز نهضت اسلامی در اطاعت او و بعد از ایشان به پیروی از خلف صالحش امام خامنه ای (مد ظلّه العالی) به پا خواستند و با رهبریت الهی ولی فقیه از گردنه فتنه های گوناگون و ورطه های مهلک استکبارجهانی که هر کدام برای سقوط یک نظام کافی بود، به اذن الله گذشتند .

فجر انقلاب، فجر بیداری مسلمانان و مستضعفان علیه حکومت‌های فرعونی در سراسر جهان بود تا آنجا که هم اکنون پس از گذشت سه دهه از پیروزی انقلاب، شاهد رویش جوانه‌های مبارزه و بیداری اسلامی و حماسه در برخی کشورهای اسلامی هستیم که از نتایج انقلاب اسلامی ایران می‌باشد.

سالروز شکوهمند انقلاب اسلامی ایران را به یاد روزهای خونبار بهمن ماه 57 در حالی ارج می‌نهیم که از یک سو نتایج وصف ناپذیر این انقلاب مردمی روز به روز در مقاومت مردم فلسطین و لبنان و جریانهای انقلابی درکشورهای اسلامی و ضعف سران خود فروخته کشورهای مرتجع منطقه آشکارتر می‌شود،و از سوی دیگر دشمنی قدرتهای سلطه طلب و شیطانی جهان از جمله آمریکای جنایتکار شکل پیچیده تری پیدا کرده است.

پیشرفتهای چشمگیر علمی و دفاعی کشوراسلامی ایران باعث شده است که آمریکای جنایتکار به بهانه ممانعت از دستیابی ایران به سلاح هسته ای فشارها و تحریمهای غیر قانونی را بر نظام اسلامی تحمیل نموده و می کوشد با این حربه مردم مقاوم و مسلمان کشورمان را به تسلیم وادار کند،که بر همه مسئولان نظام است که با اجرای کامل طرح اقتصاد مقاومتی برای همیشه دشمن را در این نبرد نیز خلع سلاح و نا امید گرداند.

از سوی دیگر برای جلوه دادن چهره ای خشن از اسلام و برای جلو گیری از گسترش اسلام ناب محمدی درجهان جریان تکفیری رابوجود آورده است ،تا با درگیر نمودن کشور های محور مقاومت به جنگی فرسایشی ضمن ایجاد یاس و نا امیدی در میان مردم مسلمان با از بین بردن امکانات زیر بنایی و تضعیف این دولتها، امنیت رژیم جعلی و جنایتکار صهیو نیستی را فراهم آورد.

لذا بدینوسیله انجمن جانبازان نخاعی از ملت بزرگوار ایران اسلامی خصوصا" خانواده های معظم شهداء،ایثارگر و جانباز دعوت می نماید، برای نمایش قدرت کشور بقیه الله الاعظم ارواحنا له الفدا به دشمنان قسم خورده انقلاب و دمیدن روح مقاومت و پایداری به سایر ملل مسلمان و تاکید بر تحقق آرمانهای بلند امام خمینی (ره) مانند عدالت درجهات اجتماعی و اقتصادی و سیاسی با وحدت و یکپارچگی دوشادوش یکدیگر ذیل رهنمودهای مقام معظم رهبری،در یوم الله 22 بهمن هر چه با شکوهتر شرکت نماییم.

انجمن جانبازان نخاعی

کد خبرنگار: 17
اینستاگرام
محل تجمع و پارکینگ؟؟؟
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi