شناسه خبر : 31898
یکشنبه 26 بهمن 1393 , 12:19
اشتراک گذاری در :
عکس روز

دولت برای اولین بار قانون جامع ایثارگران را اجرایی کرد

رییس جمهور کشومان در بخشی از سخنان خود در جمع راهپیمایان سالروز پیروزی انقلاب اسلامی تصریح کرد: دولت برای اولین بار قانون جامع ایثارگران را اجرایی کرده و تمام بدهی های معوقه آنها تا سال 90 را پرداخت کرده است.

دولت تدبیر و امید برای اولین بار قانون جامع ایثارگران را اجرایی کرد
 

به گزارش «ایثار» حجت‌الاسلام  والمسلمین حسن روحانی در جمع راهپیمایان 22 بهمن در میدان آزادی تهران با اشاره به حضور پرشکوه مردم ایران در راهپیمایی امسال، گفت: من از همه ملت ایران به خاطر این حضور شکوهمند سپاسگزاری می‌کنم.

رییس جمهور کشورمان در بخشی از سخنان خود با اشاره به خدمات دولت یازدهم به جامعه ایثارگری خاطرنشان کرد: نسبت به جامعه ایثارگری کشور تمام قد خضوع می کنیم و به همه خانواده های عزیز ایثارگر احترام می گذاریم؛ این دولت برای اولین بار قانون جامع ایثارگران را اجرایی کرده و تمام بدهی های معوقه آنها تا سال 90 را پرداخت کرد.

روحانی خاطرنشان کرد: ما در میدان جنگ از استقلال دفاع کردیم در پای میز مذاکره هم از استقلالمان دفاع کرده‌ایم و دفاع خواهیم کرد؛ آن روز که در میدان جنگ رزمندگان ما می‌جنگیدند پشت جبهه همه مردم پشتیبان رزمندگان در جبهه‌های نبرد بودند، هیچ خیانتی بالاتر از خیانت پشت جبهه نیست. امروز هم آنها که در میدان دیپلماسی مشغول مبارزه هستند همه ملت بزرگ ما و راهبر بزرگ این انقلاب از این جبهه پشتیبانی می‌کنند.

گفتنی است، رئیس جمهور همچنین با صدور پیامی از حضور پرشور و آگاهانه ملت شریف و انقلابی ایران در راهپیمایی جشن خاطره‌انگیز و الهام‌بخش سی و هفتمین طلیعه آفتاب انقلاب شکوهمند ۲۲ بهمن ۱۳۵۷ تقدیر و سپاسگزاری کرد.

اینستاگرام
خالي بندي هزينه نداره
ناز نفست
گل گفتي
هموني كه تو فيلم اخراجي گفت نثارت
دمت ...
ناز نفست
گل گفتي
هموني كه تو فيلم اخراجي گفت نثارت
دمت ...
باسمه تعالي
با سلام و احترام
خداوند رحمت كند ايثارگراني كه وراث آنها از اينكه این دولت برای اولین بار قانون جامع ایثارگران را اجرایی کرده و تمام بدهی های معوقه آنها تا سال 90 را پرداخت کرد، بهره‌مند شدند و خداوند رحمت كند ايثارگراني كه بايد منتظر اجراي كامل اين قانون بمانند تا وراث آنها بهره‌مند شوند. انالله و انااليه راجعون
اگر دیر اجرا شد مقصر دولت قبلی بود که میلیاردها تومان خرج تبلیغات خودش کرد و جلوی اجرای قانون جامع را گرفت
اصلا معنی دارد کدام مطالبات اگر به یک نفر ازجانبازان کارافتاده تبصره 6بعد ازسی سال پرداخت کرده باشند
گویا مسئولین نمیدانند که دروغ گفتن از گناهان کبیره میباشد وچندین سال است که به ایثارگران فقط وعده سر خرمن میدهند .
سلام زیر25 درصد ها هیچ جایی درآن ندارند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ویلِ للمکذبین- وای بر دروغگویان
همانطور که رییس جمهور سابق دروغ گفت و خدا رسوایش کرد در این مورد هم آشکار خواهد شد.
آقایی روحانی توهم از فانی یاد گرفتی
باسلام دوستان به دل نگیریدکسی که متن سخنرانیش رانوشته حواسش نبوده البته شابدهم اجرا شده ولی بخاطراینکه پیش ما ریا نشه طوری اجراشده که نفهمیم
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi