شناسه خبر : 31948
سه شنبه 28 بهمن 1393 , 08:24
اشتراک گذاری در :
عکس روز

آنان که کمر بسته اندبه تکرار تاریخ

همقطار -  مدتی است شب ها تا پاسی از شب بیدارم و چشم هایم صحنه هایی که همقطاران از خاک پاک ایران دفاع کردند و نگذاشتند تاریخ چند صد ساله تکرار شود و بخشی از ایران عزیزمان را جدا کنند را مرور می کنم. هر شب به خودم می گویم در جنگ سخت تمام عیار حماسه آفریدند و تاریخ تکرار نشد و روز به روز امید به فرزندان وطن در جنگ نرم هسته ای تمام عیار بیشتر و بیشتر شده و مطمئن هستم با دفاع جانانه این فرزندان مام وطن و حمایت همه جانبه از آنها دیگر جایی برای تکرار تاریخ اسفبار گذشته نخواهد بود و سربلند و سرافرازمان خواهند کرد فرزندانمان در این جنگ نرم علیه حقوق حقه هسته ای ایران سرافراز و سربلند و متمدت با تاریخی به بلندای هزاران سال.

در این نیمه شب از فرزندانمان در مذاکرات و جهت گیریشان در تحقق حقوق ایران عزیز تر از جانمان، سپاسگزاری نموده و درخواست می نمایم همقطاران نیز مراتب حمایت خود را از آنان با قرار دادن نظر در ذیل این دلنوشته اعلام دارند تا با دلگرمی صد چندان و با انرژی فوق هسته ای از حقوق هسته ای ایران دفاع کنند، تا امید آنان که کمر بسته اند به تکرار تاریخ، نا امید شوند و نابود! انشاالله

کد خبرنگار: 18
اینستاگرام
باسلام . خدمت همقطار معزز سلام . حق گفتی و حقمان است که داشته باشیم . والسلام .
چشم همقطار احسنت به شما خدا دلتو شاد کنه که دل ما رو شاد کردی جون بخواه نظر دادن که قابل نداره .
من با تمام وجود واطمینانی که به تیم هسته ای دارم از آنان حمایت مکنم .
امیدوارم همه سربازان ایران اسلامی در تمام جبهه ها پیروز و سربلند باشند و بحکم خدا امریکا و اسراییل غاصب هم هیچ غلطی نمی توانند بکنند.
چه خوب میشد که فاش نیوز این مطلب را در صهحه اول بنحوی که همه خوانندگان ببیند و نظر بدهند قرار می داد تا تیم مذاکره کننده با دیدن حمایت این سایت وزین و ارزشی، تلاش های آنها را ارج نهاده و حاپی رزمندگان امروز نیز هست.
سلام همقطار !!!!
نمی دونم چرا بعضیا بدون فکر میگن ما فناوری هسته ای نمی خواهیم ؟ همه بدبختی ما از اونجا شروع شد که ما دنبال دست یافتن انرژی هسته ای رفتیم !!
اولین بار آقا سیامک در سال ۸۵ وقتی که داشت به من رانندگی آموزش می داد اینو به من گفت .!! خداییش می خواستم در ماشینمو باز کنم خودم پرت کنم پایین ولی خو می دونید جون خیلی عزیزه !!
بهش گفتم : آقای مربی می دونی اولین بار که راکتور تحقیقاتی ۵مگاواتی آب سبک به ایران فروخته شد کی بود و توسط کدام کشور ؟ می دونی ۵کیلو گرم سوخت اورانیوم غنی شده سطح بالا کی و توسط کدوم کشور به ایران داده شد ؟؟ نمی دونست که !!
وقتی بهش گفتم قبل از انقلاب .. وقتی ایران تحت سیطره حکومت دیکتاتوری آمریکا بود توسط خود آمریکا این محموله به ایران داده شد ... !! اون وقت با تعجب گفت : واقعا !!!
عزیزان دلم نمی خواد وارد بحث علمی و حقوقی پرونده هسته ای ایران بشوم ولی من از جمله کسانی هستم که به پیشرفت کشور در موضوع هسته ای بسیار علاقه مندم .. لذا انتظار دارم در حال حاضر تیم مذاکره کننده کشورمان بدون هیچ باج دهی و بر اساس منافع و مصالح ملی ایران اسلامی و رهنمودهای مقام معظم رهبری از این حق برحق و مسلم ما دفاع کنند ... و ما نیز متقابلا از زحمات آنها تشکر می کنیم و حمایت خود را اعلام می داریم .... والا !!!
با سلام و احترام
براي اين عزيزان آرزوي موفقيت مي كنم.

به خاطر اینکه گلاب ترشح ئیدروفین و اندروفین را در مغز متعادل میکنه و احساس آرامش و آسودگی به آدم میده.
شب اگه فکرای بد توی کله‌ات میاد،اگه هی اینور و اونور میشی نمیتونی بخوابی کافیه یک پارچه ی سفید برداری و روش گلاب بریزی و بگذاری زیر سرت تا صبح مثل یک دسته گل بخوابی. یا یک لیوان بردارید وکمی عسل بریزید وکمی آب جوش و کمی گلاب.
قبل از خواب این شربت را نوش جان کنید ..
اخوی نگران چیزی نباشید ...

هر كي خوابه خوش به حالش.ما به بيداري دچاريم
معلومه مصرف گلابتان زیاده که در خواب ناب بسر می بری!
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi