شناسه خبر : 32007
چهارشنبه 29 بهمن 1393 , 09:27
اشتراک گذاری در :
عکس روز

رونمایی از تمبر یادبود شهدای مخابرات

نخستین یادواره شهدای مخابرات و بی سیم‌چی دوران دفاع مقدس استان با عنوان «پیام آوران شهادت» همزمان با آخرین روز بهمن ماه در شهرکرد برگزار می‌شود.

سرهنگ عبدالرضا نادری-دبیر این یادواره - در گفت‌وگو با خبرنگارخبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)-منطقه چهارمحال و بختیاری- با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس، افزود: ارتباطات اولین رکن در جنگ به شمار می‌رود و شهدای مخابرات از بهترین رزمندگان هشت سال جنگ تحمیلی بودند.

 

وی اظهارکرد: رزمندگانی که به عنوان نیروی مخابرات و بی‌سیم‌چی بکارگیری می‎شدند، علاوه بر ویژگی‌های بارز معنوی و اعتقادی، رازدار خوبی نیز بودند و در غیاب فرماندهان در عملیات‌های مختلف و لحظات سخت، نقش فرماندهی را نیز ایفا می‌کردند و به پاس گرامیداشت یاد و خاطره 87 شهید مخابرات و بی‌سیم‎چی استان چهارمحال و بختیاری، نخستین یادواره این عزیزان همزمان با 30 بهمن ماه ، ساعت 9 صبح در مجتمع فرهنگی رفاهی لاله شهرکرد برگزار می‌شود و دکتر علی اصغر زارعی، از نمایندگان مجلس شورای اسلامی سخنران این مراسم معنوی است.

 

وی همچنین ‌از برپایی نمایشگاهی از تجهیزات مخابراتی و غنیمتی دوران دفاع مقدس در حاشیه این یادواره خبر داد و افزود: رونمایی از کتاب معرفی شهدای مخابرات و بی‌سیم‌چی با عنوان «امواج ایثار» از دیگر برنامه‏‌های نخستین یادواره شهدای مخابرات و بی سیم چی چهارمحال و بختیاری به شمار می‎رود.

 

نادری خاطرنشان کرد: آمار شهدای مخابرات و بی‎سیم‎چی در ابتدای فراخوان یادواره که یکسال پیش انجام شد، 20 نفر بود و اکنون 87 شهید این عرصه شناسایی شده‎اند.

 

وی گفت: در این مراسم از تمبر یادبود شهدای مخابرات و بی‌سیم‌چی نیز رونمایی می‎شود.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi