شناسه خبر : 32158
دوشنبه 04 اسفند 1393 , 11:13
اشتراک گذاری در :
عکس روز

یادواره فرماندهان و سرداران صومعه‌سرا برگزار می‌شود

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران صومعه‌سرا از برگزاری یادواره فرماندهان، سرداران و 500 شهید والا مقام این شهرستان با حضور امیر دریادار سیاری در پنجم اسفند ماه جاری خبر داد.

محسن خلوص‌دهقان‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در صومعه‌سرا با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس اظهار کرد: هرگز نباید یاد و خاطره شهدا از ذهن و خاطر ما فراموش شود.

وی افزود: برگزاری مراسم‌های باشکوه یادواره شهدا موجب می‌شود یادمان باشد که امنیت و آرامش خود را مدیون ایثار و فداکاری این عزیزان هستیم.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران صومعه‌سرا با اشاره به شرایط کنونی جامعه و جنگ نرم دشمنان در جبهه‌های فرهنگی تصریح کرد: برای مقابله با جنگ نرم برگزاری یادواره‌های شهدای یکی از راه‌های مقابله است.

خلوص‌دهقان‌پور زمان برگزاری یادواره فرماندهان، سرداران و 500 شهید صومعه‌سرا در روز سه‌‌شنبه پنجم اسفند ماه جاری ذکر کرد و یادآور شد: امیر دریادار حبیب‌الله سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران سخنران اصلی این یادواره است.

وی تجلیل از مقام شامخ شهدا و تکریم از خانواده شهدا و زنده نگه ‎‌‌‌داشتن یاد و خاطره شهدا را هدف مهم برگزاری یادواره‌ها دانست و یادآور شد: یادواره شهدای صومعه‌سرا بیش از 25 سال است که با حضور گسترده مسئولان و مردم این شهرستان برگزار می‌شود.

به گزارش فارس، مراسم یادواره مذکور به همت ستاد بزرگداشت یادواره شهدای صومعه‌سرا برگزار می‌شود.

 

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi