شناسه خبر : 32168
دوشنبه 04 اسفند 1393 , 12:45
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تشییع پیکر جانباز شهید عبدالحسن خدری

فرمانده سپاه شهرستان بوشهر گفت: پیکر جانباز شهید عبدالحسن خدری جانباز 8 سال دفاع مقدس از بسیج مرکزی تا گلزار شهدای بوشهر تشییع خواهد شد.

عبدالرضا دشتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بوشهر گفت: جانبازان ما جان خود را در طبَق اخلاص گذاشتند و حاضر بودند تا آستانه شهادت پیش بروند اما خداوند متعال سرنوشت آنها را طوری رقم زد که برای پاسداری از انقلاب اسلامی زنده بمانند و در بستر به آن فیض نائل شوند.



دشتی با اشاره به‌اینکه جانبازان سرافراز ایران اسلامی به معنای حقیقی شهدای زنده انقلاب هستند، بیان کرد: جانبازان در دفاع مقدس برای حفظ انقلاب همه داشته‎های خود را در طبق اخلاص گذاشتند.

فرمانده سپاه شهرستان بوشهر با تأکید بر اینکه امروز جانبازان در اوج عزت و افتخار هستند، اضافه کرد: خاطرات جانبازان از دوران هشت سال دفاع مقدس باید به نسل جوان منتقل شود.

دشتی با اشاره به اینکه جوانان خاطرات و نوشته‌های شهدا و جانبازان را مطالعه کنند، ادامه داد: این اقدام جوانان باعث می‌شود آنها با از جان‌گذشتگی و رشادت‌های رزمندگان اسلام و جانبازان در دوران هشت سال دفاع مقدس آشنا شوند.

وی خاطرنشان کرد: این دلیرمردان جان خود را بر کف دست گرفتند تا امروز میهن مادر آرامش باشد و به احترام آنها تمام قد می ایستیم و بر دستان این عباس زمان بوسه میزنیم .

فرمانده سپاه شهرستان بوشهر افزود: اسطوره غیرت و شهامت عبدالحسن خدری بردار شهید ناصر خدری از جانبازان دفاع مقدس صیح دیروز پس از سال‌ها تحمل درد و رنج ناشی از مجروحیت به فیض عظیم شهادت نائل شد.

دشتی اضافه کرد: تشیع پیکر مطهر آن شهید امروز ساعت سه بعد از ظهر از بسیج مرکزی تا گلزار شهدای بهشت صادق با حضور پر شور مردم شهید پرور و مسئولین ادارات شهرستان بوشهر برگزار خواهد شد.

عبدالحسن خدری از جانبازان سرافراز استان بوشهر و ساکن عالیشهر، پس از تحمل سال‌ها رنج و درد جانبازی، دیروز به فیض عظمای شهادت نائل و به جمع یاران شهیدش پیوست.         

 خدری هم جانباز شیمیایی بود و هم جسمی پر از ترکش داشت.

وی که در طول دوران دفاع مقدس در عملیاتهای مختلف و از چندین ناحیه مجرو ح شده است از تاریخ 24 بهمن ماه در بیمارستان خلیج فارس بوشهر بستری شده و پزشکان وضع جسمانی وی را بد اعلام کرده بودند.

عبدالحسن خدری با بیش از 6 بار مجروحیت از ناحیه ساق پا، ران، فک، کمر، شیمیایی و جراحات  زیادی برداشت و از سال 59 تا پایان چنگ دست از نبرد بر نداشت.




 

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi