شناسه خبر : 32465
سه شنبه 12 اسفند 1393 , 08:39
اشتراک گذاری در :
عکس روز

بهره برداری از فاز اول مجتمع شهیده مریم فرهانیان آبادان

همزمان با فرارسیدن 20 اسفند، روز ملی راهیان نور فاز اول مجتمع فرهنگی تربیتی شهیده مریم فرهانیان آبادان به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش ایسنا، سردار یعقوب سلیمانی، مسئول سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری بسیج با اعلام این خبرگفت: مجتمع فرهنگی تربیتی شهیده مریم فرهانیان در آبادان، محل اسکان و تغذیه زائران راهیان نور خواهر است و جزئیات بیشتر در خصوص ظرفیت این مجتمع فرهنگی تربیتی در روز ملی راهیان نور اطلاع‌رسانی می‌شود.

 

وی با بیان اینکه از لحاظ محتوایی در سال جاری اقدامات خوبی در مناطق عملیاتی و مراکز اسکان زائران و یادمان‌ها و ... انجام شده است، افزود: 15 مهرماه امسال اعزام دانش‌آموزان به مناطق عملیاتی آغاز شده است و هر روز شاهد حضور کاروان‌های راهیان نور دانش‌آموزی در یادمان‌های دفاع مقدس هستیم.دوران دفاع مقدس تکه‌ای از تاریخ اسلامی شیعی مردم ایران است که به فرهنگ غنی گذشته تکیه دارد و بازگویی این رویداد می تواند غیرت دینی جوانان را تشدید کند.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi