شناسه خبر : 32600
شنبه 16 اسفند 1393 , 13:20
اشتراک گذاری در :
عکس روز

گزارش مصور از اختتامیه مسابقات وزنه برداری جانبازان

مراسم اختتامیه مسابقات وزنه برداری کشوری جانبازان وآمادگی جسمانی و قدرتی فرزندان شاهد و ایثارگر برگزار شد.

مهدی اسدزاده - مراسم اختتامیه مسابقات وزنه برداری کشوری جانبازان وآمادگی جسمانی و قدرتی فرزندان شاهد و ایثارگر در روز سیزده اسفند 93 در مجموعه ورزشی شهید چمران در رامسر برگزار شد.

این مراسم با حضور مسئولین برگزار کننده مسابقات و مربیان و سرپرستان و داوران و ورزشکاران جانباز و معاونت فرهنگی بنیاد شهید و امورایثارگران استان مازندران برگزار گردید.

در این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از مسئولین برگزار کننده و ورزشکاران ،کاپ های ورزشی به استانهای برتر و همچنین مدالهای قهرمانی طلا و نقره و برنز که منقش به تمثال معمار کبیر انقلاب و مقام معظم رهبری بود،به جانبازان برتر تقدیم گردید.

در حاشیه این اختتامیه ، یکی از ورزشکاران به پشت میکروفون آمده و ضمن تشکر از زحمات بعمل آمده در خصوص برگزاری مسابقات،اعلام نمود ،این مراسم اختتامیه خیلی ضعیف و کیفیت آن به مراتب پایین تراز مراسم سال گذشته بوده و هیچ یک از مسئولین بنیادمرکز وحتی مسئولین عالی رتبه استانی جهت اهدا جوایز حضور ندارند وبنظر می رسد برای آنان این مسابقات کشوری با حضور تعداد زیاد جانباز و فرزند شهید و ایثارگر بی اهمیت بوده و به ورزشکاران صرفاً یک مدال بدون حکم و جایزه داده شده ، همانطور که عرق کارگر تا خشک نشده بایستی حقوقش پرداخت شود در ورزش نیز جوایز ورزشکار در پایان مسابقه باید داده شود و همین موضوع باعث بی انگیزه شدن ورزشکاران در سال های آینده خواهد شد.   

البته مجری برنامه بعداً اعلام نمود احکام و جوایز بعداً به استانها ارسال خواهد شد!!!

کد خبرنگار: 17
اینستاگرام
باسلام وخسته نباشيد به همه ورزشكاران ايثارگر و تاسف براي بنياد شهيد كه نمي دانم نمي داند يا نمي خواهد كه بداند اگر به ورزش ايثارگران توجه ويژه داشته باشد قطعا خيلي از خرج هاي بهداشتي و درماني وروحي ووووووووووووووووووووو كم خواهد شد و عمرها طولاني آيا اين طور نيست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ كجاست مسئلي كه بشنود ؟؟
باسلام خدمت شما عرض کنم بعضی از رکوردها بارکورد تیم ملی برابری می کرد به عنوان مثال دسته 107باوزن 190 کیلودررکورد گیری تیم ملی دسته+107منصورپورمیرازی با رکورد180کیلوامادریغ یک کلمه دریک روزنامه ورزشی خطی نوشته شود اینها همه از کم کاری مسول فرهنگی بنیاد شهید میباشد باشد روزی درست شود انشاالله.


خبررسانی بسیار ضعیف..
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi