شناسه خبر : 32605
شنبه 16 اسفند 1393 , 14:01
اشتراک گذاری در :
عکس روز

مراسم تدفین دو شهید گمنام در سورشجان

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: تحول‌آفرینی در دل و جان انسان‌ها از برکات و آثار حضور شهداست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)-منطقه چهارمحال و بختیاری- حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام، نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری 14 اسفندماه در مراسم تدفین دو شهید گمنام در سورشجان، حضور پرشور مردم در این مراسم را تجدید عهد و پیمان دوباره با شهدای هشت سال دفاع مقدس دانست.

 

وی با بیان اینکه مردم سورشجان از امروز تاریخ‌ دیگری را در زندگی خودشان و شهرشان ورق می‌زنند، تصریح کرد: امروز سورشجان میزبان دو شهید گمنامی است که سال‌ها پس از شهادتشان هنوز خبری از نام و نشان آنها نیست.

 

حجت الاسلام نکونام سورشجان را شهری شهیدپرور و ولایت‌مدار دانست و گفت: مردان ، زنان ، دختران و پسران سورشجانی از امروز باید جای خالی پدران و مادران این شهدا را که همچنان به انتظار نشسته تا اثری و خبری از فرزندشان به آنها بدهند پر کنند.

 

به گفته امام جمعه شهرکرد مردم سورشجان نه تنها این دو عزیز را تنها نمی گذارند و هر روز بر سر تربت پاکشان برای عرض ارادت، بهرمندی از فیوضات و تبرک می‌آیند بلکه راه و یاد و خاطره آنها را برای همیشه زنده نگه می‌دارند.

 

وی اجر و جایگاه شهدای گمنام در محضر خدای متعال را فوق العاده دانست و خاطرنشان کرد: همه شهدا در محضر الهی عزیز و پر عظمت هستند، اما شهدای گمنام به خاطر گمنامی و بی‌نام و نشان ماندنشان بعد از گذشت سالیان سال از شهادشان در پیشگاه الهی در جایگاهی رفیع قرار دارند.

 

حجت الاسلام نکونام با تاکید اینکه شهدا استان ما را متحول کردند، افزود: تحول‌آفرینی در دل و جان انسان‌ها از برکات و آثار حضور شهداست و به یقین هر کسی نمی‌تواند چنین تأثیرگذاری‌ای داشته باشد.

 

وی تاکیدکرد: بکوشیم همانند شهدا با ولایت ، اهل بصیرت و در پای حفظ ارزش‌ها و آرمان‌های نظام و انقلاب محکم و استوار بمانیم؛ چرا که سعادت و سربلندی ما در دنیا و آخرت در گرو عمل و ادامه این راه است.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi