شناسه خبر : 32710
دوشنبه 18 اسفند 1393 , 14:33
اشتراک گذاری در :
عکس روز

دیدار با خانواده شهدای اراک

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در دیدار با خانواده شهدای اراک گفت: دیدار خانواده شهدا همانند تجدید میثاق با آرمان‌های شهیدان بوده و توفیقی برای همه مسئولان در نظام مقدس اسلامی است.

دیدار با خانواده شهدا تجدید میثاق با شهیدان است
 

به گزارش «ایثار»، آیت‌الله دری‌نجف‌آبادی در دیدار با خانواده شهید حمید کوشک، اظهار داشت: دیدار با خانواده معظم شهدا زنده کننده قهرمانی‌های شهیدان و تجدید عهد و پیمان با آرمان‌های بلند و مقدس این عزیزان است.

وی تصریح کرد: خانواده‌های معظم شهدا سرمایه‌های ارزشمند نظام هستند که خدمت به آنان توفیق الهی است و امید می‌رود مسئولان خادمان خوبی برای مردم شهیدپرور باشند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با بیان اینکه اعتلای ارزش‌های بلند اسلامی و پاسداری از میراث گرانبهای انقلاب آرمان شهدا بود، گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی برای تلاش بیشتر در راه خدمتگزاری به مردم، نیازمند دعای خیر خانواده‌های شهدا هستند و قطعا با حضور در کنار این بزرگواران، انرژی و روحیه مضاعف می‌گیرند.

دری ‌نجف‌آبادی با اشاره به اینکه خانواده شهدا، فرزندان برومند خود را در زمانی که کشور به آنها نیاز داشت در راه اسلام و انقلاب تقدیم کردند و امنیت امروز کشور ناشی از ایثارگری و گذشت این عزیزان است، ادامه داد: خانواده شهدا به خصوص پدران و مادران شهدا چشم و چراغ این انقلاب هستند و ما هر چه داریم به برکت خون پاک شهدا است.

وی تاکید کرد: اکنون عزت و عظمت نظام جمهوری اسلامی ایران، مرهون رشادت‌های جانبازان و شهدای گرانقدر انقلاب بوده که باید همواره به آنان ارج نهاده شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی نیز گفت: استان مرکزی بیش از شش هزار شهید تقدیم انقلاب کرده است که یاد و خاطره این دلاورمردان برای همیشه در تاریخ ثبت شده و هرگز از ذهن مردم ایران پاک نخواهد شد.

حجت‌الاسلام حسن هنرمند افزود: خانواده شهدا ولی نعمت ما هستند و به فرموده حضرت امام خمینی(ره) چشم و چراغ این ملت هستند و مدیران دیدار و سرکشی از آنان را توفیق الهی می‌دانند.

وی تصریح کرد: دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران در راستای دلجویی از این خانواده‌ها و اعلام پیروی از آرمان‌های شهدا و رهبر کبیر انقلاب اسلامی ایران انجام می‌شود.

 این دیدار که در منزل والدین شهید گرانقدر انجام شد از دلاورمردی‌‌های فرزند غیور این عزیزان و صبر و ایثار والدین آنها تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

در پایان این دیدار هیئت دیدار کننده بر بالین مادر شهید که مدت چهار سال در بستر بیماری است، حاضر و ضمن عیادت و احوال‌پرسی و دلجویی برای سلامتی وی دعا کردند.

شهید معظم حمید کوشک در سال 1345 به دنیا آمد و در تاریخ 22 اسفند سال 66 در منطقه فاو عراق به علت اصابت ترکش به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

این دیدار روز گذشته (17 اسفند 93) به مناسبت فرا رسیدن روز بزرگداشت شهدا انجام شد.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi