شناسه خبر : 32794
چهارشنبه 20 اسفند 1393 , 12:44
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تبلیغ منشور اخلاقی شهدا و ایثارگران

معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان گفت: تبلیغ و ترویج منشور اخلاقی شهدا و ایثارگران در ادارات می‌تواند آن را در تاریخ جاودانه کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه کردستان، علیرضا آشناگر امروز(19 اسفند) در جلسه هماهنگی رابطین امور ایثارگران دستگاه‌های اجرایی اظهار کرد: رابطین امور ایثارگران در ادارات متولی اصلی بررسی مسائل و مشکلات آنان در دستگاه‌های اجرایی استان هستند.

 

وی افزود: شهدا مشعل های فروزان و نماد و نشانه‌ای برای هدایت ما و مانعی برای گمراهی ما از مسیر انقلاب هستند.

 

معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان عنوان کرد: یکی از آفت‌های مدیریت در جامعه ما عمل زدگی و غفلت از اموری است که بیش از سایر امورات در ادارات باید مورد توجه قرار گیرد.

 

وی تصریح کرد: برترین ویژگی شهدا موحد بودن و عدم اتکا به غیر خدا بوده و همین ویژگی موجب شد که مقام شهدا برجسته‌تر شود.

 

وی با اشاره به اینکه شهدا با آگاهی کامل از راه و هدف خود و با اعتقاد قلبی به رهبری امام و نفوذ او در جامعه قرار گرفتند، ذکر کرد: اختلاف عمده کسانی که در آن برهه از زمان در دفاع از ایران و انقلاب تلاش می‌کردند با دشمنان این بود که در بین این طیف هیچ اختلافی وجود نداشت.

 

آشناگر با اشاره به اینکه اصلی‌ترین و ژرف ترین نوع نگاه به انقلاب، نگاه شهدا بود، ادامه داد: نفوذی که ایران اسلامی امروز در دنیا دارد، حاصل پایمردی شهداست.

 

وی با اشاره به اینکه شهدا وابسته به هیچ جریان فکری و سیاسی نبودند بیان کرد: جناح بندی و دو دستگی بین شهدا وجود نداشته و نوع نگاه آنان در هیچ یک از جریانات سیاسی گنجانده نمی شود.

 

معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان اظهار کرد: رابطین امور ایثارگران وظیفه دارند در راستای توفیق بیشتر در خدمت رسانی به کارگیری ایثارگران در ادارات را در اولویت قرار دهند و موجب تجدید میثاق با آرمان شهداست.

 

وی با اشاره به اینکه باید از هر طریقی برای قدردانی از مقام شهدا تلاش کرد، افزود: منشور اخلاقی شهدا و ایثارگران را باید در ادارات تبلیغ کرده تا این منشور در تاریخ جاودانه شود.

 

آشناگر در ادامه عنوان کرد: در چیدمان مدیریت در ادارات باید از توان و صداقت و عملکرد دلسوزانه ایثارگران بهره گرفت.

 

وی خاطرنشان کرد: ضعف اساسی و مهم در به کارگیری این افراد، در دسترس نبودن بانک اطلاعاتی از ایثارگران و توانمندی‌های آنان است که در صورت تدوین و تهیه این بانک اطلاعاتی و بهره‌گیری از توان ایثارگران در مدیریت سازمان ها، توفیق بیشتری در خدمت‌رسانی به مردم خواهد بود.

 

وی با اشاره به اینکه مدیران و رابطین ایثارگران در ادارات باید با تعمیم آموزش زمینه را برای رشد ایثارگران و خانواده‌های آنان فراهم کنند، یادآور شد: خدمت‌رسانی به این افراد نباید فقط در سیستم اداری خلاصه شود بلکه باید در هر شرایطی با حمایت‌های قانونی و اداری خدمت‌رسانی به این افراد را در اولویت قرار داد.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi