شناسه خبر : 33002
سه شنبه 26 اسفند 1393 , 11:39
اشتراک گذاری در :
عکس روز

سفردانشجویان به مناطق عملیاتی

مدیر فرهنگی مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی خراسان جنوبی، از اعزام 35 دانشجوی این مرکز به اردوی راهیان نور خبر داد.

 

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خراسان جنوبی، حسین راغ آرا افزود: دانشجویان اعزامی از 16 لغایت 22 اسفندماه از مناطق جنگی جنوب کشور دیدن کردند.

 

وی اظهار کرد: دانشجویان این مرکز پس از زیارت حرم مطهر امامزاده حسین بن موسی الکاظم(ع) طبس رهسپار این سفر معنوی شدند.کاروان اعزامی از شهرهای زیارتی و سیاحتی مختلفی عبور کردند. این کاروان از حافظیه، شاهچراغ در شیراز، طلاییه، شلمچه، کانال حمزه و... در اهواز، حرم دانیال نبی در شوش، حرم مطهر حضرت معصومه (س) و مسجد مقدس جمکران در قم دیدن کردند.

 

راغ آرا با اشاره به تأثیر عمیق کاروان‌های راهیان نور، گفت: انتقال فرهنگ ایثار و شهادت رسالت بزرگی است که به دوش همه افراد جامعه و از جمله فعالان حوزه دانشگاه است و حضور در مشهد شهدا و مناطق عملیاتی یکی از مؤثرترین راه‌ها برای انتقال فرهنگ ایثار و شهادت است.

 

وی با بیان اینکه اعزام دانشجویان علاقه‌مند در آینده نیز ادامه خواهد داشت، افزود: جهاددانشگاهی از جمله نهادهای انقلابی است که با توجه ویژه به فرهنگ جهادی تاکنون دستاوردهای زیادی برای نظام اسلامی‌مان داشته است.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi