شناسه خبر : 33292
شنبه 15 فروردين 1394 , 11:43
اشتراک گذاری در :
عکس روز

وزیربهداشت و راهیان نور

حرکت فرهنگی راهیان نور از جهت اینکه به دور از اجبار و در عین حال خود جوش است، امری زیباست.

به گزارش ایسنا، دکتر سید حسن هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حاشیه بازدید از مناطق عملیاتی دفاع مقدس افزود: در این حرکت جوانان و خانواده‌ها حضور دارند که ترکیبی از همه اقشار ایران در سنین گوناگون است. زائرین با حضور در یادمان‌ها در حقیقت با افتخارات رزمندگان دوران دفاع‌مقدس و رشادت‌های آنها آشنا می‌شوند. حرکت راهیان نور با توجه به اینکه سبب تقویت باورهای دینی مردم است نه تنها در ایران بلکه در دنیا، امری پسندیده است.

وی یادآور شد: "ما می توانیم" باید شعار همیشگی راهیان نور قرار بگیرد چون همانگونه که رزمندگان با پشتوانه ایمان و باور توانستند در برابر استکبار جهانی ایستادگی کنند. اکنون جوانان که از نسل آنها هستند و می‌توانند در مقابل هجمه‌های دشمنان ایستادگی کنند و حفظ ارزش های انقلاب اسلامی پس از ۳۰ سال نمونه ای از توانایی جوانان است.

وزیر بهداشت در ادامه با اشاره به اینکه صفای باطن، اخلاص، صداقت و خودگذشتگی در نهاد رزمندگان جای داشته است، تاکید کرد: راهیان نور راه رسیدن به مقام والای شهدا باید این ویژگی‌ها را داشته باشند.

وی در پایان گفت: دانشگاه‌های علوم پزشکی در جنوب و غرب کشور با راهیان نور همکاری بسیار خوبی داشته‌اند.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi