شناسه خبر : 33494
چهارشنبه 19 فروردين 1394 , 10:36
اشتراک گذاری در :
عکس روز

یادواره 56 شهید کوی بعثت خمین

مشاورعالی سپاه پاسداران، در یادواره شهدای خمین، اقتدار ایران اسلامی را از برکات خون شهدا دانست و گفت: آن عزیزان در راه عمل به به وظیفه خود و پشتیبانی و حمایت از ولایت فقیه جان و مال خود را فدا کردند.

به گزارش «ایثار»، سردار خسرو عروج در یادواره 56 شهید کوی بعثت خمین در مسجد باقرالعلوم این شهر، افزود: رزمندگان اسلام دردوران هشت سال دفاع مقدس با الگوگیری از مکتب حسینی، تبعیت از فرمایشات امام خمینی(ره) و عمل به فرایض دینی یاد و نام خود را برای همیشه تاریخ ماندگار کردند.

وی اظهارکرد: دینمداری رمز ماندگاری انقلاب اسلامی از ابتدا تا به امروز بوده و شهدا در دوران دفاع مقدس نیز با تکیه براصول مذهبی و فرهنگ ایثار و شهادت، در مقابل دشمنان و استکبار ایستادگی کردند.

سردار عروج گفت: امام خمینی(ره) فرمانده بی‌بدیل و بی‌نظیری بود که با رهبری و هدایت خود، ملت ایران را پیروزو سربلند کرد و امروز خیزش و استبداد ستیزی دیگر کشورهای اسلامی با الگوگیری از انقلاب اسلامی است.

وی اضافه کرد: امت اسلامی ایران ثابت کرده است که در زمان خطر از نظام و حریم اسلام و ولایت فقیه دفاع کرده و بی‌درنگ در صحنه حضور پیدا می‌کند.

مشاورعالی فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: براساس تاکیدات رهبر معظم انقلاب، دشمنان نظام از ایران هسته‌ای نمی‌هراسند بلکه آنها از ایران اسلامی و مدافع مظلوم وحشت دارند.

وی ادامه داد: رسیدگی به مظلومان و ستمدیدگان دنیا، ساده زیستی و بی‌ادعا بودن از ویژگی‌های بسیجیان ایران اسلامی است که همواره استکبار و صهیونیسم شیطانی از آن واهمه دارند.

این یادواره با حضور خانواده‌های گرانقدر شاهد و ایثارگر، مسئولان ادارات و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران خمین برگزار شد.

لازم به ذکر است، شهرستان خمین از توابع استان مرکزی یکهزار شهید و دوهزار و 500 جانباز تقدیم نظام جمهوری اسلامی کرده است.

 

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi