شناسه خبر : 33506
چهارشنبه 19 فروردين 1394 , 13:06
اشتراک گذاری در :
عکس روز

جزئیات برنامه‌های باغ‌موزه دفاع مقدس

خبرگزاری تسنیم: مدیر روابط عمومی باغ‌موزه دفاع مقدس به تشریح برخی از برنامه‌های این موزه در شش‌ماه نخست سال پرداخت که بخشی از این برنامه‌ها ویژه ماه مبارک رمضان و بخش دیگری از آن متعلق به بازدیدهای مختلف مردمی است.

 

اصغر رضوانی، مدیر روابط عمومی باغ‌موزه دفاع مقدس، در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، به تشریح برخی از فعالیت‌ها و برنامه‌های باغ موزه دفاع مقدس در سال جدید پرداخت و گفت: عمده فعالیتی که در آن به اجرای برنامه‌های مختلف می پردازیم در ماه‌های نخستین سال، ماه رمضان است.

وی در ادامه سخنانش ادامه داد: هرشب در ماه مبارک رمضان در کنار دریاچه هورالعظیم در باغ موزه دفاع مقدس برنامه‌ «شب‌های شیدایی» برگزار خواهد شد که سه شب از آن متعلق به ایام لیلة‌القدر است و در مسجد جامع خرمشهر باغ موزه برنامه‌های ویژه ماه مبارک رمضان برقرار خواهد بود که جزئیات آن بعد از جلسات و برنامه‌ریزی‌هایی دقیق‌تر اعلام می‌شود.

رضوانی تصریح کرد: سه‌شنبه‌ها در ایام تابستان، روز تعطیلی تالارها است، اما سال گذشته به دلیل استقبال روز فزونی که از تالارهای باغ موزه انجام شد، تعطیلی تالارها حذف و همه روزه پذیرای بازدیدکنندگان بودیم.

مدیر روابط عمومی باغ‌موزه دفاع مقدس در ادامه سخنانش افزود: سال گذشته برنامه‌ای را برای پذیرش 400 دانش‌آموز از مناطق محروم با تخفیف 70 درصد داشتیم. امسال نیز این اتفاق خواهد افتاد و علاوه بر این برنامه‌های فرهنگی متعددی را در راستای بازدید دانش‌آموزان از باغ موزه در نظر گرفته‌ایم تا  ضمن این بازدید دانش آموزان تغذیه فرهنگی ویژه‌ای را در این مکان دریافت کنند.

وی به برنامه دیگری اشاره کرد و ادامه داد: «برنامه طعم» جبهه نیز از برنامه‌های تابستانی ماست که برای دانش‌آموزان در نظر گرفته شده است. این برنامه اردوی یک‌روزه‌ای است که با کمک آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران و شهر تهران انجام می‌گیرد. دانش‌آموزان در این برنامه علاوه بر بازدید از موزه دفاع مقدس، به تماشای فیلم‌هایی با موضوع ایثارگری و دفاع مقدس نیز خواهند نشست.

 

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi