شناسه خبر : 33518
چهارشنبه 19 فروردين 1394 , 15:52
اشتراک گذاری در :
عکس روز

«عروس‌های جنگ» منتشر می‌شود

خاطرات نوعروسانی که به مدت یک روز تا شش ماه با رزمنده‌ای ازدواج کرده‌اند و پس از آن همسرانشان به شهادت رسیده‌اند، کتاب شد.

سمیه باستین - معاون ادبیات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان هرمزگان- در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس «فرهنگ‌حماسه» ایسنا، با اعلام این خبر افزود: «نقش زنان استان هرمزگان در پشتیبانی جنگ»، «دامادی خوبان»، «آخرین وداع» و «عروس‌های جنگ» چهار کتابی هستند که در مرحله صفحه‌بندی و چاپ قرار دارند. کتاب‌ «عروس‌های جنگ» مربوط به خاطرات نوعروسانی است که به مدت یک روز تا شش ماه با رزمنده‌ای ازدواج کرده‌اند و پس از آن همسرانشان به شهادت رسیده‌اند.

 

وی خاطر نشان کرد: به احتمال قوی این کتاب‌ها در نمایشگاه بین‌المللی کتاب در تهران عرضه شوند.

 

وی یادآور شد: قرار است در طرح «کاروان حضرت زینب (س)» به دیدار خانواده‌های پنج شهید زن استان هرمزگان برویم و یاد و خاطره این شهدا را گرامی بداریم. علاوه بر این دومین جشنواره اسوه‌های صبر و مقاومت نیز پنج‌شنبه 20 فروردین‌ماه در این استان برگزار خواهد شد.

 

 

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi