شناسه خبر : 33832
یکشنبه 30 فروردين 1394 , 08:23
اشتراک گذاری در :
عکس روز

مراسم بزرگداشت شهید امید آزادیخواه

مراسم بزرگداشت شهید امید آزادیخواه با حضور خانواده‌های شهدا و ایثارگران، جمعی از جانبازان، مسئولان و دانشجویان دانشگاه افسری امام علی (ع) و مسوولان شهرداری منطقه 12 تهران در بیت آن شهید برگزار شد.

به گزارش ایسنا،این مراسم که با اقامه نماز مغرب و عشاء آغاز شد با سخنرانی کوتاه «نجف آزادی‎خواه» پدر امید، مداحی، قرائت اشعار شهید امید آزادیخواه در وصف شهادت و شهدا و قرائت زیارت عاشورا همراه بود.

 

پدر این شهید به منظور زنده نگه داشتن یاد فرزندش و ننشستن غبار فراموشی بر یاد و خاطره شهدا، خانه خود را با هزینه شخصی به یک حسینیه و موزه تبدیل کرده و در تمام قسمت های خانه، یادگاری‌ها و تصاویری از فرزند شهیدش قرار داده است. تصاویری از امام خمینی(ره)، رهبر معظم انقلاب و برخی از شهدای جنگ تحمیلی نیز زینت بخش دیوارهای موزه شهید امید آزادیخواه شده است.

 

شهید امید آزادیخواه در سال ۱۳۴۶در تهران متولد شد. او در سال ۱۳۶۷در حالی که خدمت سربازی خود را در دانشگاه افسری تهران می‌گذراند و به جای یکی از دوستان خود مشغول نگهبانی بود، بر اثر اصابت موشک به شهادت رسید.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi