شناسه خبر : 35539
شنبه 06 تير 1394 , 10:40
اشتراک گذاری در :
عکس روز

معوقات همسرم را می خواهم

صدیقه قنبری-  (( بنام خداوند بخشنده و مهربان))
حضرت امیرالمومنین امام علی (علیه السلام)  تامین رفاه در زندگی مردم را از حقوق آنان میداند و می فرمایند:: حق شما بر من آن است که خیرخواه شما باشم و در تامین رفاه شما از بیت المال بکوشم.  ((نهج البلاغه خطبه مقدس۳۴))
……………………………………………………………………………………………………………………………………………….
امام خمینی :: من به صفا و خلوص شما بسجیان عزیز غبطه می خورم و تنها افتخارم دراین جهان این است که خود یک بسیجییم.. واز خدا می خواهم که مرا با بسیجیان محشور فرماید..(( صحیفه نور ج۲۱ ص۵۲))
……………………………………………………………………………………………………………………………………..
.. ریاست محترم بنیاد شهید انقلاب اسلامی

  باسلام و دعای خیر.. همسرم شهید علی اکبر عابدی که از بنیانگذاران سپاه ایرانشهر بود در مورخه ۱۳۶۱/۴/۲۴ بر روی خاک های نرم کوشک در شلمچه ودرعملیات مقدس رمضان ((مصادف با روز۲۳لیله القدررمضان)) .. به وسیله گلوله مستقیم بعثیون کافر به شهادت رسید..

  (پدر و مادرشهید فوت نمودند و پاسخی از بنیاد شهید پس از ۳۳سال نگرفتند! )..فلذا اینجانب صدیقه قنبری(همسر شهید) خواهشمندم به درخواست پرداخت معوقاتم از بدو شهادت همسرم الی سال1394توجه شایسته را مبذول داشته و موجبات اعاده حق (( و اقامه عدل)) را فراهم آورید…

 کد ایثارگر ۶۱۱۹۷۱۲
با تشکر

اینستاگرام
چرا به خانواده این شهید معزز رسیدگی نمیشود .همانطور که همسر شهید می فرماید ایشان از بنیانگذاران سپاه پاسداران ایرانشهر بوده است . خواهشمندیم نسبت به روشن سازی وضعیت این شهید گرامی اقدام و اطلاع رسانی بفرمایید .
البته ما از وضعیت نامبرده هیچ اطلاعی نداریم قطع به یقین مشکلی در پرونده این بزرگوار است . انشااله مسئولین محترم همانطور که همیشه در امورات شهدا سنگ تمام گذاشته اند در اینمورد هم اقدام موثر را بفرمایید .
متاسفانه به خانواده شهدا بی توجهی می شود..
متاسفانه آرمان های شهدا دارند فراموش می شوند.
سلام بر شهیدان

مردم ما از کمبود ها و کسریها گله ندارند،
آنچه مردم را می آزارد و صدایشان را در می آورد
وجود تبعیضات ناروا و سوء استفاده از بیت المال است و بس!
شهيد محمد علي رجايي
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi