شناسه خبر : 36874
چهارشنبه 28 مرداد 1394 , 11:03
اشتراک گذاری در :
عکس روز

از آقای تقلب چه خبر؟!

مصطفی تاج‌زاده یکی از محکومان اصلی فتنه سال 88 که این روزها در مرخصی از زندان به سر می‌برد کارنامه سیاه و سنگینی در تقلب و عملیات روانی روی جوانان دارد.

مصطفی تاج‌زاده، معاون وزیر کشور دولت اصلاحات که از خرداد سال ۸۸ بازداشت‌شده و دوران حبس خود را می‌گذراند اخیراً به مرخصی رفته است. تاج‌زاده که به مرد تقلب‌های انتخاباتی شهرت یافته است کارنامه سیاسی در حمایت از ضدانقلاب و پرونده سنگینی درزمینهٔ تقلب و اغتشاش و فعالیت براندازانه دارد که سبب شده وی به‌عنوان یکی از محکومان سابقه‌دار اصلاح‌طلب شناخته شود. به همین بهانه به بررسی بخش‌های پرونده مصطفی تاج‌زاده می‌پردازیم.


نقش تاج‌زاده در بلوای 18 تیرماه 1378

حوادث 18 تیر 78 در حالی در فضای سیاسی کشور از سوی دفتر تحکیم اتفاق افتاد که بسیاری از تحلیل گران معتقدند علت اصلی آن پروبال دادن وزرات علوم و معاونت دانشجویی و عملکرد منافقانه برخی از مسئولان بلندپایه وزارت کشور اصلاحات و حمایت آن‌ها از عناصر افراطی و غیرقانونی به‌عنوان پیاده‌نظام حزب مشارکت بوده است.

در حادثه کوی، مصطفی تاج‌زاده به‌عنوان معاون سیاسی وزیر کشور دوران اصلاحات یکی از عناصر فتنه‌گری بود که دائماً بین وزارت کشور و کوی در حال رفت‌وآمد بود و سخنرانی‌های عجیبش موجب شد بعدها تعدادی از صاحب‌نظران و نمایندگان مجلس بگویند: «حوادث کوی دانشگاه از داخل وزارت کشور هدایت می‌شد.»[1]

سید احسان قاضی‌زاده هاشمی عضو شورای مرکزی و دبیر کل وقت "جامعه اسلامی دانشجویان" در گفت‌وگویی از مشاهدات خود از اقدامات تاج‌زاده اینچنین یاد می‌کند: «ما با این‌ها دانشجویانی که برای تسخیر وزارت کشور به سمت خیابان فاطمی رفته بودند به سمت فاطمی رفتیم و من مشاهده کردم که این افراد درب بزرگ آهنی وزارت کشور را از جا کندند که "آقای تاج‌زاده آمد در وسط حیاط وزارت کشور یک صندلی گذاشت و یک جمله کلیدی گفت که نمی‌دانم چرا بعداً بررسی نشد».

تاج‌زاده به این جماعت که حدوداً ۵۰۰ الی ۶۰۰ نفری می‌شدند گفت: «شما چرا آمده‌اید اینجا؟ شما چرا در وزارت کشور را از جا می‌کنید؟ اینجا که مال شماست. شما باید جای دیگری بروید و در آنجا را بکنید.» و پای بلندگوی دستی مدام می‌گفت: «اینجا متعلق به خود شماست و شما اشتباهی آمده‌اید.»[2]

جای پای آقای تقلب در دسیسه‌های انتخاباتی

این سخنان تاج‌زاده جهت مسیر معترضان را از خیابان فاطمی به سمت خیابان فلسطین تغییر داد و معترضان را تحریک و راهی به سمت بیت رهبری کرد.

حسین مظفر که سابقه سکان‌داری وزارت دولت اول اصلاحات را دارد هم دراین‌باره می‌گوید: «بله، کسانی مثل تاج‌زاده در وزارت کشور بساطی راه انداخته بودند و تحریک می‌کردند. بهانه‌شان هم این بود که چند دانشجو کتک خورده‌اند. این خیلی تحلیل سطحی است و همه ما ناراحت بودیم. در مصاحبه‌ای که بعداً کردم گفتم خیلی کار بدی بوده است و هرکسی دانشجویان را زده غلط کرده و کار بسیار بی‌جایی کرده است، ولی این‌هایی که در خیابان‌ها ریختند که دیگر دانشجو نیستند. این‌ها دارند با چوب و چماق به نوامیس مردم حمله می‌کنند. شیشه و درودیوار را می‌شکنند و تخریب می‌کنند. این‌ها چه ربطی به عرصه دانش و دانشگاهی دارد؟ کتک خوردن چهار دانشجو را که خیلی هم کار بدی است گرفته‌ایم و داریم اساس نظام را زیر سؤال می‌بریم و این موضوع را که فرع و حاشیه است، اصل گرفته‌ایم و می‌خواهیم دل آن‌ها را به دست بیاوریم.»[3]

هنوز هم نقش مصطفی تاج‌زاده با توجه به نظرات اغلب کارشناسان و فعالان سیاسی در حوادث سال 78 به‌درستی مورد واکاوی قرار نگرفته است و به تعبیر سردار نظری (فرمانده وقت پلیس تهران): «آیا کسی از حضور تاج‌زاده در جمع نقاب‌داران و اغتشاش‌گران تا جایی که نامبرده را جهت ملاقات با پلیس اسکورت نمودند، توضیحی خواست؟!» تاج‌زاده بعداً به عضویت گروهی درآمد که مسئولیت تحقیق و تفحص در مورد حوادث کوی را نیز داشتند؛ گفته‌های تاج‌زاده حتی مغایر با گزارش کمیته تحقیق و تفحصی بود که در آن عضویت داشت.[4]

 

جای پای آقای تقلب در دسیسه‌های انتخاباتیتقلب در انتخابات مجلس ششم

در حالی انتخابات مجلس ششم در اواخر سال 1378 برگزار شد که تخلفات انتخاباتی حوزه انتخابیه تهران، به‌عنوان یک رسوایی در کارنامه عملکرد مصطفی تاج‌زاده، رئیس ستاد انتخابات وزارت کشور و عضو ارشد حزب مشارکت، به ثبت رسید. در پی این تخلفات گسترده که «مغایرت تعداد تعرفه‌ها و برگ‌های رأی، وجود آرایی که دارای مهر نظارت نیستند، آرایی با دو خط، مغایرت تعداد آرای مردم داخل صندوق با بازشماری مجدد، فقدان فرم که باید داخل صندوق باشد، پارگی لفاف صندوق‌ها، نبودن لاک و مهر بر روی برخی از صندوق‌ها» را شامل می‌شد و در بررسی 867 صندوق مورد بازشماری توسط شورای نگهبان کشف‌شده بود، دبیر شورای نگهبان در نامه‌هایی از محضر مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) تقاضای دستور حکومتی و مصلحت‌اندیشی در این زمینه نمود:

« محضر مبارک مقام معظم رهبری‌، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای مدظله‌العالی باسلام احتراماً، همان‌طور که مستحضرند، پس از بررسی 528 صندوق توسط هیئت اجرایی و هیئت نظارت در اواخر سال 1378، پرونده‌ انتخابات حوزه‌ انتخابیه‌ تهران در اواخر اسفند 1378 به شورای نگهبان ارسال شد. در این پرونده شکایت چند تن از داوطلبان نمایندگی وجود داشت که مطابق قانون، شورای نگهبان باید به آنها رسیدگی می‌کردشورای نگهبان به منظور رسیدگی به شکایت یاد شده و همچنین رفع و دفع برخی شبهات علاوه بر موارد شکایت، تعداد دیگری از صندوق‌ها را مورد بررسی قرار داد و مجموعاً 867 صندوق مورد بازشماری قرار گرفت و متأسفانه با برخی از اشکالات و تخلفات شکلی و ماهوی برخورد شد، از جملهمغایرت تعداد تعرفه‌ها و برگ‌های رأی، وجود آرایی که دارای مهر نظارت نیستند، آرای با دو خط، مغایرت تعداد آرای مردم داخل صندوق با بازشماری مجدد، فقدان فرم که باید داخل صندوق باشد، پارگی لفاف صندوق‌ها، نبودن لاک و مهر بر روی برخی از صندوق‌ها و تخلفات دیگر... در این شرایط شورای نگهبان در برابر این امر دشوار قرارگرفته است که چنانچه بخواهد به همین ترتیب بازشماری را ادامه دهد، با توجه به تجربه‌ بازشماری تا این مرحله و با توجه به موانع و مشکلات ناشی از بررسی‌های صندوق‌ها و طول مدت بازشماری تا این مرحله، بازشماری کامل به مدت طولانی دیگری نیاز دارد که شاید در شرایط کنونی امکان اقدام به آن وجود نداشته باشد و علاوه بر این به مصلحت مردم و مجلس نیست و با توجه به نتایج کنونی، شورای نگهبان نمی‌تواند صحت انتخابات را تأیید کند.با عنایت به آنچه گذشت، شورای نگهبان مصلحت دید که موضوع و مسائل مربوط به آن را به استحضار حضرتعالی برساند و از آن مقام معظم تقاضای راهنمایی کندشرح و تفصیل تخلفات مزبور در ضمایم پیوست تقدیم می‌شود.

دبیر شورای نگهبان ـ احمد جنتی»

 

آیت‌الله خامنه‌ای (مدظله‌العالی) نیز در پاسخ به این نامه، در حکمی حکومتی دستور دادند تا ضمن آنکه شورای نگهبان با ابطال صندوق‌های مخدوش نتیجه انتخابات حوزه‌ انتخابیه‌ تهران را اعلام کند، دستگاه قضایی و سازمان بازرسی کل کشور، عاملان تخلف در صندوق‌های مخدوش را شناسایی و تحت تعقیب قانونی قرار دهند:

« بسم الله الرحمن الرحیم حضرات اعضای محترم شورای نگهبان (دامت توفیقاتهم) با سلام و تحیت، در پاسخ به نامه‌ آقایان محترم در مورد انتخابات تهران ابتدائاً لازم می‌دانم از تلاش مسئولانه‌ آن شورا در پاسداری از آرای انتخاباتی ملت شریف ایران و از دقتی که در عمل به وظیفه‌ بزرگ امانتداری به کار برده‌اید صمیمانه تشکر کنم. بی‌شک خدمات مرارت‌بار و پر رنجی از این قبیل، پاسخ شایسته‌ مسئولان به این ملت بزرگ و وظیفه شناس و لازمه‌ شکرگزاری نعمت نظام اسلامی در برابر خداوند متعال استاینجانب پس از قدردانی و تشکر از تلاش‌های آقایان محترم و دیگر دست‌اندرکاران انتخابات، نکات زیر را اعلام می‌دارم: 1- صندوق‌هایی که مخدوش بودن آن از نظر شورای نگهبان به اثبات رسیده است و با معیارهای آن شورا قابل تأیید نیست باید ابطال گردد. 2- به نظر می‌رسد که بازشماری بقیه‌ صندوق‌ها که طبق آنچه در نامه‌ خود مرقوم داشته‌اید جز در مدتی طولانی،‌ ناممکن و برخلاف مصلحت است، وظیفه‌ای شرعی و قانونی را متوجه آن شورا نمی‌سازد زیرا وجود تخلف در آنها محرز نیست. 3- وضعیت منتخبان تهران با توجه به کلیه‌ صندوق‌ها به جز آنچه در بند 1 آمده است، ملاحظه و نتایج آن به عنوان نتایج قطعی انتخابات تهران اعلام شود. 4- دستگاه قضایی و بازرسی موظف‌اند عاملان تخلف در صندوق‌های مخدوش را شناسایی و تحت تعقیب قانونی قرار دهنددر پایان از خداوند متعال توفیق و کمک به آقایان محترم و همه‌ خدمتگزاران به کشور و نظام مقدس اسلامی را مسئلت می‌کنم.

سیدعلی خامنه‌ای 1379.2.29»

پیرو دستور مقام معظم رهبری درخصوص پی‌گیری قضایی این تخلف، دبیر شورای نگهبان در نامه‌هایی به رئیس قوه‌ قضائیه، خواستار رسیدگی هر چه سریع‌تر این قوه به تخلفات انتخاباتی در حوزه‌ انتخابیه‌ تهران شد.

لذا در این زمینه با بررسی‌ها و تحقیقاتی که صورت گرفت مصطفی تاج‌زاده متهم به معاونت در مخدوش نمودن رأی مردم در 534 صندوق اخذ رأی حوزه انتخاباتی تهران و همچنین دخالت غیرقانونی و مستقیم در جریان برگزاری انتخابات تهران و معاونت در مخدوش شدن صندوق‌های دارای ایرادات ماهوی شد و طبق قانون مجازات اسلامی متهم مصطفی تاج‌زاده به یک سال حبس و شش ماه انفصال از عضویت در هیئت‌های اجرایی و نظارت و شعب اخذ رأی و در مورد اتهامی دیگر به نه ماه انفصال از خدمات دولتی و همچنین به جهت تخطی از قانون انتخابات و همچنین سوءاستفاده از موقعیت شغلی و ممانعت از نظارت شورای نگهبان به سی ماه انفصال از خدمات دولتی، محکوم کرد. [5]

دست بر قضا یکی از نامزدهای انتخاباتی که بر اساس آرای مخدوش شده ضربه خورد هاشمی رفسنجانی بود. دفتر وی در مورد تقلب کارگزاران دولت اصلاحات در انتخابات مجلس ششم ضمن مطلبی نوشت:‌«هاشمی رفسنجانی در آن انتخابات از حوزه انتخابیه تهران شرکت کرده بود و اصلاح‌طلبان حاکم با نگرانی از حضور وی در مجلس ششم و احتمالاً تصدی ریاست آن، در کنار بستن اتهام عالی‌جناب سرخ‌پوش قتل‌های زنجیره‌ای به هاشمی، در آراء مردم نیز دست بردند و او را از حضور در مجلس بازداشتند.»[6]

دفتر هاشمی رفسنجانی که به یک مقاله منتشره در یک روزنامه پاسخ می‌داد، تصریح کرد: «با شمارش مجدد 20 درصد صندوق‌ها در حوزه انتخابیه تهران که توسط شورای نگهبان انجام گرفت، آیت‌الله هاشمی رفسنجانی از رتبه سی‌ام به نوزدهم رسید و آن آبروریزی داشت اساس انتخابات را زیر سؤال می‌برد.»

محسن هاشمی پسر ارشد هاشمی رفسنجانی با اشاره به تقلب در انتخابات سال 78 بیان می‌کند: « ایشان ( اکبر هاشمی رفسنجانی) در آن انتخابات بیستم شد، اگر صندوق‌ها را باز می‌کردیم شاید انتخابات تهران باطل می‌شد. کتابی هست به نام «انصراف» که حاج‌آقا دلایل انصرافشان را از انتخابات مجلس ششم نوشته‌اند. آن موقع مسئول انتخابات فهرست را می‌خواند ولی اسم ایشان را نمی‌خواند. من مدام تماس گرفتم و گفتم چرا نمی‌خوانید گفت ما هنوز به رأی آیت‌الله هاشمی شک داریم، بعد شکایت شد و یک بساطی راه انداختند که اگر یادتان باشد کاریکاتور «آقاسی» را کشیدند. من آن موقع رئیس دفتر حاج‌آقا بودم، به شورای نگهبان شکایت شد. برخی از صندوق‌ها را باز کردند و هر صندوقی که باز می‌شد آرای آن مخدوش بود و باطل اعلام می‌شد. تا 30 درصد بازشماری شد و حاج‌آقا بیستم شد، بعد گفتند دیگر ادامه ندهید چون مجبور می‌شوند انتخابات تهران را باطل کنند. وقتی از 30 به 20 رسیدند دیدند انتخابات در تهران مخدوش است. افراطی‌های اصلاح‌طلبان و اجرایی‌های آن‌ها تقلب کرده بودند.»[7]

این در حالی است که بعد از واقعه تقلب در انتخابات مجلس ششم همین افراد متقلب مدعی تقلب در انتخابات سال 88 شدند.

جای پای آقای تقلب در دسیسه‌های انتخاباتی‌ اصلاح‌طلبان + فیلم اعترافاتتقلب در انتخابات سال 88

تاج‌زاده در جریان انتخابات ریاست جمهوری سال 88 نیز حضور فعالی در ستادهای انتخاباتی یکی از نامزدهای فتنه‌گر داشت و در چندین جلسه مناظره شرکت کرد. وی در این جلسات سخنان شبهه برانگیزی در مورد جاسوسی رکسانا صابری و همچنین شکل‌گیری کمیته صیانت از آرا و ... ایراد کرد.

کمیته صیانت از آرا درواقع مقدمه‌ای برای طرح مسئله تقلب در انتخابات بود. این طرح توسط نمایندگان دو تن از سران فتنه به دنبال جلسه مشترکی که در ششم فروردین سال 88 داشتند ارائه و به توافق رسید و علی‌اکبر محتشمی پور و الویری از ستاد این دو نامزد فتنه‌گر به‌عنوان روسای کمیته‌های صیانت از آرا انتخاب شدند.

همین موضوع در سخنرانی‌های تاج‌زاده که در انتخابات مجلس ششم دستی بر آتش تقلب داشت بارها مطرح شد. به عنوان نمونه وی دراین‌باره در مناظره با حمید رسایی، نماینده مجلس گفت: به من می‌گویند شما در انتخابات تقلب کردید من درزمانی که رییس ستاد انتخابات کشور بودم بر سر هر صندوق دو الی هفت ناظر گذاشتم. اما امروز که وزارت کشور و شورای نگهبان همسو هستند؛ چرا بحث صیانت از آرا که مطرح می‌شود می‌ترسید و می‌گویید هم‌سویی با دشمن است.[8]

رسایی نیز در پاسخ به شکل‌گیری کمیته صیانت از آرا در انتخابات سال 88 که به‌نوعی فرار به جلو و مقدمه‌ای برای طرح مسئله فتنه بود پاسخ داد: «آقای محتشمی می‌گوید کمیتهٔ صیانت از آرا در دوره امام تشکیل شد. ما هم می‌گوییم که قبول، اما کمیته صیانت از آرایی که زیر نظر ولایت‌فقیه تشکیل شود مورد سوءاستفادهٔ دشمن قرار نمی‌گیرد. اما برای کمیتهٔ صیانت از آرایی که شما درست می‌کنید دشمن شکمش را صابون می‌زند و می‌گوید عجب لقمه‌ای اصلاح‌طلبان برای ما گرفتنداین کمیته صیانت از آرا یک فرار به جلو است.»[9]

جای پای آقای تقلب در اغتشاشات و فتنه‌های انتخاباتی‌ اصلاح‌طلبان + فیلم اعترافات

این نوع سخنان درنهایت عاملی شد برای اینکه مقام معظم رهبری در آغاز سال 88 در جوار مرقد شریف رضوی در سخنرانی خود به این بحث بپردازند و نسبت به آن ابراز گلایه کنند. معظم له دراین‌باره فرمودند: «انتخابات به فضل الهی و به حول قوه الهی انتخابات سالمی است. من می‌بینم بعضی‌ها در انتخاباتی که دو سه ماه دیگر انجام خواهد گرفت، از حالا شروع کرده‌اند به خدشه کردن. این چه منطقی است؟ این چه فکری است؟ این چه انصافی است؟ این‌همه انتخابات در طول این 30 سال انجام‌گرفته است، مسئولان وقت در هر دوره‌ای رسماً متعهد شده‌اند و صحت انتخابات را تضمین کرده‌اند، و انتخابات صحیح بوده است؛ چرا بیخود خدشه می‌کنند، مردم را متزلزل می‌کنند، تردید ایجاد می‌کنند؟»[10]

جالب اینجاست که شیوه سخنرانی تاج‌زاده بیان دروغ‌های عجیب و تشویش اذهان عمومی در فضای سیاسی کشور بود و همین رویه باعث شد که وی به‌عنوان یک مجرم سیاسی امنیتی محکوم شود.

تاج‌زاده البته همانطور که در آشکارا دروغ‌پردازی می‌کرد در خفا نیز راوی حقایق بود که یکی از این موارد اعتراف به عدم تقلب در انتخابات بود. رئیس ستاد انتخابات دولت اصلاحات در زندان اوین به‌وضوح به دوستان خود متذکر می‌شود که با توجه به تجریه‌ای که در برگزاری انتخابات در ایران دارد ممکن نیست تقلب در انتخابات صورت گرفته باشد و .ما نتیجه انتخابات را باختیم جالب اینجاست که حتی این فیلم توسط همسر تاج‌زاده با انکار مواجه شد و محتشمی درباره چنین اظهارات همسرش گفت: همسر من گفت که حاضر است در هر مکانی با مخالفان مناظره کند چراکه وی هیچ‌گاه نگفته است تقلب در انتخابات صورت نگرفته است.[11]
 

البته تاج‌زاده در زندان نیز به شیوه قدیمی و منسوخ‌شده خود ادامه داد و با نامه‌نگاری و تهمت افکنی سعی کرد فضای سیاسی کشور را ملتهب سازد، غافل از اینکه این شیوه‌ها تأثیری بر افکار عمومی ندارد و با توجه به سابقه تاج‌زاده سخنان وی هیچ‌گونه اعتباری برای افکار عمومی ندارد.

تاج‌زاده اینک به‌عنوان یک‌مهره سوخته که چوب تندروی‌های سیاسی و عملکرد متناقض و منافقانه خود را می‌خورد شناخته می‌شود و نمونه‌ای از کج روی‌های جریان افراطی اصلاح‌طلب است.حال


[1] http://seraj24.ir/fa/news-details/95451

[2] http://www.golestan24.com/%D8%A8%D8%AE%D8%B4-%D8%B3%DB%8C%D8%A7%D8%B3%DB%8C-3/11277

[3] http://www.mashreghnews.ir/fa/news/312286

[4] http://www.tasnimnews.com/Home/Single/424610

[5] http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=8808270511

[6] http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=8903220180

[7] http://www.entekhab.ir/fa/news/89643

[8] http://rasaee.ir/content/1818

[9] http://rasaee.ir/content/1818

[10] http://www.irdc.ir/FA/content/9915/default.aspx

[11] http://www.jahannews.com/vdcjt8evtuqetyz.fsfu.html

 

 

download

منبع: مشرق
اینستاگرام
شما بجای سیاسیکاری ودفاع از جناح راست به اسم ایثارگران فقط مشکلات واخبار ایثارگران رادرج نمایید
منصف باشید و لااقل همه افراد و رسانه ها و گروه هایی که مسبب و مشدد فتنه بودند را زیر ذره بین ببرید
این درسته،

متاسفانه دوستان ما به جای.دادخواهی حقوق خود .وارد جناح بندی و سیاسی بازی هستند ما باید بدنبال حقوق پایمال شده خویش باشیم نه اینکه وقت را فدای تبلیغ دیگران کنیم.این آقایان کی به دنبال حق ما بودند که حالا ما کاسه داغ تر از آش باشیم .
نمی دانم چرا در باره فتنه سخن می اید عده ای می گویند سایت سیاست بازی نکنید اصل اسلام سیاست است پیامبر ما را خدا وند فرستاد تا دین اسلام را در جهان گسترش بده امام علی (ع) را در غدیر ولی قرار داد تا ادمه دهنده راه پیامبر باشد عده ای بعد فتنه کردند خوارج شدند مثل حالا الان هم کینه دوزی می کنند و فرزندانشان داعش سر مسلمانان شیعه سنی را می برد اصل مطلب این عناد می کنند بعضی ها می خواهند عمل خود را موجه قرار دهند دستور خدا را عمل نکنند اگر همه سیاست رسول خدا و چهاده معصوم عمل می کردیم الان اسلام امت واحده بود هیچ دشمنی نمی توانست به مسلمانان زور بگوید
ای آن که نشان گرفته از فاطمه ای/با هر نفست به فتنه ها خاتمه ای/عشق است تو ونام قشنگت آقا/سیـــــــــــــد علــــــــــــــــی حسینی خامـــــــــــــنـــــــــه ای
خدا نسل فتنه گران را از این کشور قطع کند.
سلام ، افرادی که بنام جانباز بطور غیر مستقیم با نظرات و اخبار و تحلیل های سیاسی روز مخالفت میکنند تا مانع از افشای شخصیت صهیو نیستی اینگونه مفسدان ضد انقلاب گردند بهیچوجه منصف نیستند زیرا ضمن استفاده ابزاری از ساحت آزادی بیان در سایت مقدس فاش نیوز متاسفانه معترض هم هستند. این خاصیت افراد کوتاه فکر و موافق با عناصر ضد انقلاب است.
با تشکر از سایت مقدس فاش نیوز که درد دلهای ایثارگران را که ناشی از نفوذ مفسدان ضد انقلاب در حکومت اسلامی و تصویب قوانین ضد ایثارگری میباشد بخوبی اطلاع رسانی مینمایند. تمامی فضای مجازی و سایتهای بی هویت متعلق به مخالفان داخلی و خارجی نظام اسلامی شده که با عرض تاسف هیچگونه اقدامی برای جلوگیری از انتشار نظرات و افکار مسموم ضد انقلاب بعمل نیامده است لذا جوانان و افراد فریب خورده با تصور فعالیت مجاز شبکه های مجازی ضد انقلاب اینگونه فعالیتها را جزو فعالیتها و رقابتهای جناحی تصور میکنند که لازمست دلسوزان نظام مثال فاش نیوز عزیز با خنثی کردن فعالیت ضد انقلاب در فضای مجازی بخشی از فعالیتهای گسترده ضد انقلاب را به خودشان بازگردانند.
در نظر خون داده ها و انسانهای شریف با ایمان اینگونه افراد همان شمر و یزید هستند که در لباس مردم درآمده و تلاش میکنند فتنه های دیگری ایجاد کنند.
افرادی که فکر میکنند مشکلات کشور و بویژه ایثارگران ربطی به فتنه و نفوذ ضد انقلاب در حکومت ندارد و نسبت به تخریب هدفدار دولت اصولگرا اقدام مینمایند بسختی در اشتباه هستند و باید متذکر شویم اینگونه طرز تفکر به مثابه همکاری با ضد انقلاب و شبکه های صهیونیستی است.
جناب ناطق اگر قراراست درخصوص فتنه وسال 88مطلب بنویسیم خدارادر نظر بگیریم نقش مقصرین هردو جناح را نقد کنیم .الحمدوالله جناح راست از صداو سیما گرفته تا تریبون های نماز جمعه وجماعت ومطبوعات و... دراختیار دارد
دوستان از قوانین توصیه شده در عقلانیت این است که اگر کسی بخصوص سیاسیون خبری را منتشر کردند که فلانی چنین و چنان است ؛ حتی از ایشان بهترین تعاریف را داشتتند تا مادامیکه خودتان به اصل خبر و منبا خبر نرسیده اید باور نکنید .اصلا سر صحبت من تاج زاده فقط نیست ؛هزاران امثال تاج زاده ها با این خط فکری و در آنسوی جناح مخالف ایشان بودند و هستند که با یک خبر خواه غلط و درست ، قربانی جریانات سیاسی شده اند .ما ملت عقلانیت باشیم.به قول ارسطو عقلانیت با علم و دانش متفاوت است.علم و دانش محتویات حافظه انسان را در برمی گیرد.کسی که پزشکی خوانده است حجم زیادی از مطالب مربوط به بدن انسان و حالات سلامت و بیماری آن را در حافظه دارد و فردی که هنر خوانده است ؛حجم زیادی از مطالب مربوط به زیبایی شناسی ؛ ادراک بصری ،تاریخ ، هنر و....را در حافظه خود دارد.
اما عقلانیت موضوع حافظه انسان نیست؛ بلکه فرایند تفکر را مد نظر دارد.انسان خردمند کسی نیست که در حافظه اش مطالب زیادی از علوم گوناگون را در بایگانی مغز خود جای داده است . کسی است که نحوه ی ارزیابی و تصمیم گیری خاصی دارد.عقلانیت تحقیق و کنکاش شخصی و منجر به پرسشگری میشود تا به حقایق واقعی و اصیل برسد.خلاصه و نتیجه گیری از این بحث جدای از محکومیت به حق و یا ناحقی که در مورد تاج زاده ها است که دفاع از تاج زاده و خلاف آن از بحث و حوصله من خارج است .بیائیم در این دنیای پرتراکم شبکه های مجازی هیچ خبری را حتی به نزدیکترین وابستگان خود انتقال ندهیم الِی اینکه منبع خبر را شبکه های معتبر خبری منتشر کنند .در این واپسین های عصر تکنولوژی ذهن ما بسیار باید از گذشته محتویات خبرهایی که منتشر می شود را غربالگری کند .من خودم خیلی به این اصل اعتقاد ندارم که هرکس متفاوت با ما بیاندیشد ، دشمن است او این امکان را برای ما مهیا می کند که بیشتر بیاندیشیم و بهتر داده های فکری خود را فعال و تحقیقات بیشتری انجام دهیم و از ذهن خود فرد متفاوت را با هم اندیشان نقد و تحلیل کنیم و پس از غربالگری و صحت و سقم موضوع به نتیجه برسیم. ما مسلمان و شیعه هستیم و به آخرت بطور یقین و بدون بروبرگرد اعتقاد داریم .اگر اهل باقیات و صالحات هستیم که انشالله همینطور است ، باید از(( توهم دانایی)) با جمع بندیی که بعرض رساندم به{{ تحیر و پرسشگری}} برسیم نه از(( توهم دانایی)) به((شایعات و فرافکنی)) بپردازیم .اگر در این مسیر همگی ما قدم برداریم مطمئن باشید در دنیا آنچنان(( الگو و نماد)) خواهیم شد که هیچ کشور و ملتی به جایگاه ما نخواهد رسید. چون این ملت بحمدالله تمام منابع را دارد ، پیامبر و کتاب آسمانی و امامان معصوم و در عصر معاصر رهبران دینی صالح و ملت فهیم و آگاه و هوشیار .به امــــیــــد آنـــــــــــــــــــــــــــــــروز
دوستان عزیز، اگر در این سایت دغدغه ایثارگران را دارید ،که دارید،لطفا این را با اغراض سیاسی الوده نکیند، گاهی اوقات انگارفاش نیوز رسانه حسین شریعتمداری شده، به نظر بنده رسیدگی به مشکلات ایثارگران هزار بار هم اولویت دارد نسبت مسائل سیاسی و جناحی، هم هزار بار شرافت، سروران عزیز بهروز و پایدار باشید
چرا از غارت بیت المال در 8 سال گذشته نمینویسید
کدام آموزه دینی وغیرت مسلمانی به شما اجازه دادید عکس شخصی دختر یک مسلمان را منتشر کنید .
این عکسو خودشون با افتخارگرفتن ومنتشرکردن!
این سایت فقط برای شکم و مشکلات معیشتی و اینطور چیزها که باید هم باشد نیست و به این مسایل باید درحد خودش بپردازد. درشأن ایثارگران نیست که از مسائل اساسی سیاسی واعتقادی بدور باشند چراکه اکثرایثارگران انسان های تحصیل کرده و فرهیخته ای هستند و از ایمان بالایی برخوردارند و جان ومال و آسایش خود را برای اعتقاد وعقیده خود فدا کرده اند و این حرف ها توهین به آنان است. درضمن دفاع از نظام و انقلاب و رهبری سیاسی کاری نیست بلکه درمرام ایثارگران است واگراینطورنباشند ایثارگر نمی شود به آنان اطلاق کرد.
عده ای از کسانی که با نام ایثارگر نظر می دهند دانسته یا ندانسته خلاف شأن خود عمل می کنند و هرکس را که از انقلاب و نظام ورهبری حمایت می کند را با انگ جناحی می نوازند ولی تجربه نشان داده که خود این افراد ذهنیت جناحی و طرفداری از گروهی خاص دارند و اصلا" دغدغه انقلاب و نظام را ندارند و فقط بلدند بگویند این سایت فقط به مشکلات ایثارگران بپردازد و نمی دانند که مشکلات دنیا تمامی ندارد و از گروه مومنان نابایسته است که خود را درمشکلات این دنیا غرق کنند واز آخرت و مسایل مربوط به آن غافل نباشند.
متأسفانه عده ای هرکس را هم که به دغدغه های غیر مادی می پردازد با این کنایه ها که وضعش خوب است و از قیمت نان خبرندارد و از گرانی خبرندارد و اهل جبهه و جنگ نیست و جانباز نیست و ... مورد شماتت قرار می دهند و منکوب می کنند حتی اگر از نسل سوم و از کسانی باشند که خود آنان را به عنوان جانباز ایثارگر فدا کار الگو قرار داده باشند!
البته قبول دارم که دیگر جو عوض شده و دیگر زمان جنگ نیست که عده ای فقط درحد همرنگ جماعت شدن ، پای عقاید و اعتقادات و ارزش ها باشند ، اما به نظرم جانبازی و ایثارگری یک مفهوم ارزشی است که باید لااقل دغدغه اش را داشت وگرنه ما با مجروحان طرف مقابل و غیر مسلمان و متجاوزان و یا معلولان مادرزادی و تصادفی چه تفاوتی داریم که بلکه بعضی از آنان از ما برترهم باشند ، هم به لحاظ مشکلات جسمی و معیشتی و اجتماعی وهم از نظراعتقادی و معنوی!
چقدر تپل شده این فتنه گر زندانی.
از بس شکنجه کردنش
واقعا....
تاجزاده با اشعث هیچ فرقی نداره.... اگه خدا بهم طول عمر بده و مرگ تاجزاده رو ببینم، ان شاء الله شیرینی پخش میکنم.... بدا به حال کسانی که حرف های این کذاب رو بدون تحقیق قبول میکنن، تو عصر اینترنت که به راحتی میشه راست و ودروغ یه ادعا رو پیدا کرد، تاجزاده مثل آب خوردن به امید ساده لوحی یه عده، دروغ میگه... یکی مثل حاج قاسم خودش رو فدایی رهبر میدونه، یکی هم مثل تاجزاده و نجفی زن کش، از مخالفان سرسخت رهبرم هستن... به قول بی بی خدا بیامرزم، درخت از ریشه اش آب میخوره و آدم از باطنش... باطن تاجزاده و تاج زاده ها همینقدر پست و پلیده
از زمان دایناسورها تا پایان خلقت، انسانی به کج فهمی، کج اندیشی و عناد و دشمنی مثل تاجزاده نیامده، عمرت کوتاه باد
تاجزاده شما به درد این مملکت نمی خوری لطفا دخالت نکن جانم فدای رهبرم
خدایا نسل منافق قطع بشه
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi