شناسه خبر : 37960
چهارشنبه 08 مهر 1394 , 15:26
اشتراک گذاری در :
عکس روز

افزایش شمار خانواده های شهدا در تحصن مقابل مجلس

فرزند شهید دلاور اسلام ابراهیمعلی معصومی فرمانده گردان کمیل با پیوستن به جمع تحصن کنندگان گفت: حضرت آقا در پاسخ به جانباز محسنی که فرمودند بروید به نمایندگان و آنها که فکر میکنید حواسشان نیست بگویید، حجت را بر همه تمام کردند و این مطالبه عمومی از نمایندگان است " از خط قرمزهایی که در برجام از آنها عدول شده ساده نگذرید و راه نفوذ را باز نکنید."

زهیر معصومی که از دیشب به همراه مادرش به جمع تحصن کنندگان در مقابل مجلس شورای اسلامی پیوسته است گفت: حدود 40 خانواده از قم و اصفهان از خانواده های شهدای شهرهای مختلف و طلبه های عزیز به همراه جمعی از دانشجویان به تجمع پیوسته اند و حضور خانواده شهدای شاخصی چون طباطبایی نژاد در این بین به چشم می خورند.


وی با گلایه از برخی طعنه زنندگان گفت: می آیند از همین نمایندگان مجلس و برخی مسئول نما و می گویند تعدادتان کم است و راه به جایی نمی برید به ایشان گفتم ما به فرموده اماممان خمینی مسئول عمل به تکلیفیم نه نتیجه که اگر مولایمان حسین(ع) نیز می خواست اینگونه عمل و فکر کند، هرگز با تعداد اندک به مبارزه با یزیدان نمی رفت. این چه استدلالی است؟ تکلیف ما امروز این است که در صحنه باشیم. اگر جنگ تمام شده مبارزه که تمام شدنی نیست. آرمان ها که معامله کردنی و در تغافل جایگزین کردنی نیست.


معصومی با اشاره به نقشه نفوذ آمریکا و گاف های برجام برای این نفوذ گفت: اگر نگرانیم، نگران این نفوذ هستیم وگرنه چه اهمیت دارد که عده ای تهدیدمان کنند که بیکار یا ممنوع التحصیل یا زندانی می شوید. پدران ما از برترین داشته شان، جان شیرین و زندگی گذشتند ما نتوانیم از مال و حتی آبرویمان بگذریم و نام خود را فرزند شهید بگذاریم؟!


وی با اشاره به اینکه اصل تجمع متحصنین در مقابل درب مجلس شورای اسلامی ساعت 17 امروز خواهد بود گفت: این تحصن به یاری خداوند تا روز یکشنبه ادامه دارد و هیچ هدفی نداریم جز اینکه به رهبرمان لبیک بگوییم. خود جانباز محسنی هم در بین ما هستند و درک ما از فرمایش آقا مطالبه گری و گوشزد  بوده است.


فرزند شهید معصومی با اشاره به اینکه عده ای تنبلی خود را به گردن حضرت آقا می اندازند و می گویند ما تندروایم و آقا چیزی نگفته اند که ما جلو برویم گفت: حضرت آقا بارها فرموده اند که منتظر عمل ایشان نباشیم و خود تصمیم از روی بصیرت بگیریم و در بزنگاه ها با بصیرت انقلابی و چشم و گوش بینا و شنوا وارد میدان شویم. گایه باید تیرهای نمزا ظهر عاشورا را بخوری تا ولی سالم بمانند.


وی با تاکید بر اینکه با اصل توافق موافقند افزود: چه بهانه زشتی است که چون آقا سکوت کرده یا چیزی نگفته اند پس موافقند . بله آقا موافقند ماهم موافقیم همه ملت با توافق خوب موافقند با توافقی که خطوط قرمز مد نظر رهبری و نظام مقدس جمهوری اسلامی در آن رعایت شده باشد و راه های نفوذ در آن بسته باشد. اما آیا در برجام این اصول رعایت شده؟


معصومی با انتقاد از رویکرد ضد رسانه ای این تحصن گفت: برای کشتن حیوان ها و بحران آب و هوا و چه و چه بدون مجوز راهپیمایی و تحصن می شود مسئولین در بین آنها حضور می یابند و کسی هم خرده نمی گیرد و رسانه ها هم منتشر می کنند اما ما برای حق همه مردم سرزمینمان و نسل های آینده و برای هوشیاری بخشی آمده ایم چه لزومی به پنهان کاری و دستگیری اهالی خبر است؟!


فرزند فرمانده گردان کمیل گفت: ما آمده ایم به حضرت آقا نشان دهیم هستیم. تنها نیست ولی ما. به فرموده امام امت، ما سهامداران این نظام هستیم. یک سهامدار چگونه از سود و زیان خود مراقبتمی کند؟ صیانت از انقلاب به عنوان سرمایه ما وظیفه ماست. برایا ین انقلاب خون دل خورده ایم و زجر کشیده ایم پس از آن حمایت و صیانت می کنیم چرا که ذات پلید استبداد را می شناسیم.


معصومی افزود: شما به سرو وضع این تحصن کنندگان نگاه بیندازید. اغلب مشخص است از خانواده های کم بضاعت هستند. چرا به دروغ محکومشان می کنند که کاسبند و چه و چه؟ آیا نگراین برای آرمان ها از نان شب واجب تر نیست؟!


وی در پایان صمن تقدیر از تلاش نمایندگان در کمیسیون برجام گفت: آقایان رسایی و نبویان در بین ما حضور یافتند و وعده دادند مراقب راه های نفوذ برجام باشند. نمایندگان ملت زحمت می کشند و ما برای پشتگرمی نمایندگان آرمانی و انقلابی که در مقابل زیاده خواهی استعمار خواهند ایستاد اینجا تجمع کرده ایم و از همه خانواده های معزز شهدا و آحاد مردم تقاضا می کنم ما را تنها نگذارند چرا  که کار ما مطالبه ای عمومی است.

 

http://uupload.ir/files/izln_14.jpg

 

http://uupload.ir/files/6msr_12.jpg

http://uupload.ir/files/byb_17.jpg

http://uupload.ir/files/v0_11.jpg

http://uupload.ir/files/69uy_15.jpg

منبع: شهید خبر
اینستاگرام
شما ها دیگر شورش را در آوردید و بازیچه عده قلیلی از جناح تندروها شده اید آقا نمیشود که تمام عمر با دنیا جنگید این روزگار ماست که هر روز در بیمارستان و کلینیک ها و هلال احمر و 13 آبان و درد کشیدن هستیم و هیچ فریادرسی هم نیست دلتان خوش است از اول جوانی تا به این میان سالی رسیدیم دریغ از آب خوش از گلویمان پایین نرفت همش بدنبال دارو باید بدویم و بگویند ایرانی بی کیفیت موجود است حالا نه اینکه حتی خارجیش شفابخش است دلمان خوش است دارو که هیچ زهر است سالیان دراز میخوریم . دل نگرانان یه کمی هم دل نگران ما جانبازان سالیان دراز این همه بدختی کشیدیم دل نگران شدید ، بگذارید کنار این جناح بازی رو مگر رهبری نیست مگر شورای امنتیت ملی نیست مگر ... هرکس باشماها نیست دیدتان اینست که دشمن امنیت ملی شماست . امنیت ملی را فقط جناحی میبینید . وقتی که یک خانم محترم خانواده دار آخر شب جرعت نمیکند تنها به خیابان برود ویا حتی روز روشن ماشینهای مزاحم براحتی ایجاد بی حرمتی میکنند این امنیت ملی نیست میخواید هزاران گوشه از امنیت ملی را برای شما دل نگرانان بگم ؟
باسلام به شمادوستان تجمع کنندای کاش شماهاهنگام اختلاسهاوزمین خواریهاوحیف ومیل کردن بیت الما ل هم خودی نشان می دادیدتامردم کمی ازاین زندگی سخت رهامی شدنندالبته خوشابه حال شماکه می توانیدچندروزی بدون کارکردن جلوی مجلس بنشینیدماکه شب وروزبایدبدویم تابلکه سرطی زندگی رابه هم برسانیم ولی دوستان این رابدانیدکه این اقایان هرکاری بنفع اشان باشدانجام می دهندپس کمی هم شماهابه اختلاس هاومعوقات وجنگل خواری وساحل وکوه دماوندوبدحجابی ووووانتقادکنیدشایدهم شماازاینده اطلاع داریدکه ماهانداریم موفق باشید
بله همه موارد فوق بايد قبلا واکنش نشان مي دادند؛ البته موضوع برجام هم زير سوال است. ماهي را هر وقت از آب بگيريد تازه است.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi