شناسه خبر : 38209
شنبه 18 مهر 1394 , 13:00
اشتراک گذاری در :
عکس روز

راه آهن استخدام نمیکند

امید فرزند شهید - ضمن عرض خدا قوت خدمت زحمتکشان سایت فاش نیوز و همچنین جناب رحماندوست و سایر نمایندگان ایثارگر به عرض میرساند.حدود110نفز از فرزندان شهید و جانباز بالای25%راه آهن جمهوری اسلامی ایران(زیر مجموعه وزرات راه) مدت دوسال است با توجه به اینکه همه مراحل استخدام را از جمله(گزینش مصاحبه تحقیقات محلی ایجاد ردیف سازمانی سوزنبانی)را طی نموده اند ولی با مخالف شدید مدیرعامل راه آهن جناب آقای دکتر پور سید آقایی مواجه شده اند وحتی در درخواست کتبی که از طرف این عزیزان به مدیرعامل محترم مبنی بر استخدام در شرکتهای پیمانکاری طرف قرار داد راه آهن از جمله شرکتهای خدماتی را نیز رد نمودند که مستندات و جوابیه موجود میباشد که دادرسی توسط اینجانب قبلا به سمع تعدادی از نمایندگان محترم رسیده است.امیدوارم با فرصت دوباره ای که مجلس محترم به جناب اقای آخوندی داداه اند مسائل و مشکلات جانبازان را در راس امور قرار دهند

کد خبرنگار: 17
اینستاگرام
خدا پدر ومادر جدو آباات را بيامرزد!!!
ازمديرعامل راه اهن واعوان وانصار ايشان آبي براي شما گرم نمي شود !!!
بنده خودم از جانبازان ويكي ازمديران مرتبط با همين موضوع استخدامي شما عزيزان گرامي ترازجان هستم ولي چه كنم كه بقول معروف رستم ويك دست اسلحه!!!!از من تنها كاري براي شما وامثال شما برنمي آيد چرا كه حضرت دكتر آقايي صراحتا" برعدم اجراي اين موضوع تاكيد دارد واساسا" در راه آهن ج.ا.ا اين مهم شدني نيست!! حتي با اخذ دستور ازمقام قضايي و......!!!!
سلام ، فرزندان محترم شهید و جانبازان بالای 25 درصد که همگی چشم و چراغ و امیدهای آینده حکومت و نظام اسلامی میباشند پس از دو سال که از مراحل گزینش و سایر موانع عبور کردند اینطور برای (( پست سوزن بانی )) بایستی ضجه و شکایت کنند تا 110 نفر از بهترین عزیزان کشور اسلامی وارد خدمت به مردم از طریق راه آهن شوند.
نمایندگان محترم مجلس توجه داشته باشند در حالیکه وزیران هزاران میلیاردی را تایید و بر مسند وزارت قرار دادند نیاز به نظارت بسیار سخت دارند تا اینگونه با ارزشهای اصیل نظام اسلامی برخلاف قوانین مصوب مجلس برای استخدام امیدهای حکومت و نظام اسلامی ، ضدیت و کارشکنی نکنند. وزیران هزار میلیاردی دردولت مثلا با قصد خدمت به همین ارزشهای اصیل و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و اجرای مصوبات مجلس رای اعتماد گرفتند اما در عمل بر خلاف قوانین مصوب مجلس و ارزشهای اصیل نظام اسلامی اقدام میکنند لذا هیچکسی مسئولیت خودش را ایفا نمیکند و هنگام استیضاح نیز جناب وزیر با چند توضیح اشتباه و چند وعده دروغ مجددا رای اعتماد گرفتند!!.
شنبه شب در اخبار سراسری شنیدیم معاون وزیر بدنبال کمی ناراحتی قلبی فوری به آمریکا اعزام شده تا مورد معاینه قرار گیرد. در حالیکه بسیاری از جانبازان معزز برای درمانهای فوق تخصصی که در داخل کشور امکان ندارد نیاز به اعزام خارج از کشور دارند لیکن در پیچ و خم کمیسیونهای ایراد گیر و کارشکن در بنیاد هنوز موفق به اعزام خارج از کشور نشدند و همچنان پس از بیش از سی سال با انواع و مشکلات جسمی و روحی و مشاهده ضدیت و کارشکنی وزیران با ایثارگران محترم دست به گریبان هستند. طبق معمول پس از پناه بردن به خداوند متعال و استعانت از او میگوییم روحانی موچکریم.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi