شناسه خبر : 38487
یکشنبه 26 مهر 1394 , 09:48
اشتراک گذاری در :
عکس روز

ایران تهدیدجدی آمریکاست وتنها عامل حفظ بشاراسد!


رئیس سازمان اطلاعات ملی آمریکا تصریح کرد ایران تهدیدی جدی و مستقیم برای آمریکاست.
اظهارات جیمز کلاپر در دشمن معرفی‌ کردن ایران در حالی است که برخی محافل در داخل سعی می‌کردند ضمن بزک کردن آمریکا، چهره یک دولت و شریک قابل اعتماد را برای شیطان بزرگ ترسیم کنند.
جیمز کلاپر در مصاحبه با رادیو اسرائیل تصریح کرد: ایران تهدیدی جدی و مستقیم برای ایالات متحده است. ایران و گروه تحت فرمانش حزب‌الله، به طور مستقیم منافع آمریکا و متحدانش را تهدید می‌کنند. این همیشه نظر جامعه ‌اطلاعاتی آمریکا در بیش از 3 دهه درباره ایران بوده است.
وی همچنین گفت: «ایران مهم‌ترین و تنها عامل حفظ بشار اسد در سوریه است. نقش ایران و حزب‌الله در جلوگیری از سقوط رژیم بشار اسد بسیار کلیدی بوده، زیرا آنها رژیم اسد را برای حفظ محور مقاومت علیه اسرائیل و غرب حیاتی می‌دانند.»
کلاپر همچنین هشدار داد: شبه‌نظامیان شیعه تحت حمایت ایران در عراق که علیه داعش می‌جنگند، همان شبه‌نظامیانی هستند که آمریکا را برای مداخله در عراق به حملات تروریستی تهدید می‌کردند.
وی خاطرنشان کرد: دولت آمریکا نمی‌خواهد کاری کند که خدشه‌ای به توافق هسته‌ای صورت‌گرفته با ایران وارد شود.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi