شناسه خبر : 38878
یکشنبه 10 آبان 1394 , 15:19
اشتراک گذاری در :
عکس روز

چهل مومن واقعی در تشییع شهید ملکی

من در مراسم  این شهید عزیز در مسجد دانشگاه تهران شرکت کردم. تعداد زیادی جانباز در این مراسم حضور داشتند. جانبازان ویلچری و غیر ویلچری.
وقتی نشسته بودیم و توسط قاری محترم برای شهید قرآن قرائت می شد یکی از عزیزان، بین افراد حاضر در جلسه قرآن توزیع کردند تا برای شادی روح شهید قرآن تلاوت شود. یکی از از جانبازان حاضر در جلسه دو دست قطع بود. دیدم که ایشون قرآن نگرفتن برای تلاوت. وقتی دقت کردم دیدم این عزیز توان گرفتن قرآن را ندارند.
واقعا" گفتن این حرف راحته. دو دست قطع......
من شنیده ام که اگر چهل نفر مومن کسی را ضمانت کنند خداوند او را می بخشد. اون کسانی که من اونجا دیدم حتی اگر من گنهکار را هم ضمانت می کردند کفایتم می کرد. چهل نفر که هیچ، اگر همون یک جانباز دو دست قطع هم کسی را ضمانت کند او را کفایت می کند. حالا این عزیزی که امروز تشییع شدند خودشون شهید هستند و آمرزیده ولی جدا که هیچ فرشته ای جرات سخت گرفتن به کسی که اینهمه تشییع کننده که همشون شهید زنده هستند را ندارد.
شهید عزیز خوشا به سعادتون. کاش که اینحقیر نیز شهادت روزیم شود و همین عزیزان جنازه ام را تشییع کنند. آیا میشه؟

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi