شناسه خبر : 39215
شنبه 23 آبان 1394 , 12:30
اشتراک گذاری در :
عکس روز

مجلس ترحیم پدرِ جانبازان مرتضی و مصطفی مسعودی

مراسم شب هفت و بزرگداشت حاج علی مسعودی پدر سردار حاج مرتضی و جانبازنخاعی مصطفی مسعودی، بعدازظهر روز گذشته در مسجد جامع الزهرا برگزارشد.

فاش نیوز - مراسم شب هفت و بزرگداشت حاج علی مسعودی پدر سردار حاج مرتضی و جانبازنخاعی مصطفی مسعودی، بعدازظهر روز گذشته در مسجد جامع الزهرا برگزارشد.

به گزارش خبرنگار ما، در این مراسم که تعدادکثیری از جانبازانِ به ویژه نخاعی ، حضور داشتند پس از تلاوت آیاتی از کلام الله مجید، مداحان اهل بیت علیهم السلام به مرثیه سرایی پرداختند و حجت الاسلام والمسلمین صیفی سخنرانی کرد.

شایان ذکر است، مرحوم حاج علی مسعودی که عمر پر خیر و برکت خویش را وقف تربیت فرزندان صالح خویش کرده بود، شنبه هفته گذشته براثر بیماری دعوت حق را لبیک و به سرای باقی شتافت.

ازیادگاران این پیر فرزانه و پیرو مکتب اهل بیت علیهم السلام, فرزندانی همچون سردارحاج مرتضی و مصطفی مسعودی هستند که مرتضی در زمان دفاع مقدس از فرماندهان لشکر 27 حضرت رسول بوده و با سرداران شهیدی همچون شهید محسن وزوایی ، شهیداحمد امینی وشهید عباس ورامینی مانوس و همرزم بوده و اکنون جزء پیشکسوتان آن دوران پرشکوه محسوب میشود. مصطفی مسعودی هم از جمله رزمندگان بسیجی دفاع مقدس میباشد که به افتخار جانبازی نائل آمده و اکنون نیز عضو گروه پیگیری انجمن جانبازان نخاعی میباشد و نیزدر زمینه ورزش، یکی از برگزارکنندگان مسابقات و از مشوقان جانبازان به حضور درصحنه های ورزشی و اجتماعی است.

مرتضی مسعودی فرمانده گردان مقداد، در کنارشهید عباس ورامینی معاون خود

سردار مرتضی مسعودی در کنارشهید محسن وزوایی

 

شهید احمد امینی

 

 

کد خبرنگار: 18
اینستاگرام
خداوند رحمت واسعه اش را بر این پدر بزرگوار و پاک نیت شامل کند که اینگونه فرزندانی برومند و ایثارگر در دامن پر مهر و عطوفتش پروراند.
بازهم از صمیم قلب به شما حاج مرتضی عزیز و مصطفی بزرگوار تسلیت میگم و امیدوارم که از صبر زینبی بهره مندباشید.
دست همه دوستان جانبازی که به احترام این پدر عزیز و حاج مصطفی در مراسم ترحیم شرکت کردند درد نکنه. خدا به همه خیر دو دنیا عنایت کند. انشاالله.
سلام
از کلیه دوستان جانباز که در مراسم پدر اینجانب شرکت نموده اند واز خبر گزاری فاش نیوز جهت اطلاع رسانی و پوشش خبری کمال تشکر را دارم خداوند انشالله به همه دوستان خیر عطا نماید
خداوند منان پدرتان را قرین رحمت و در جوار ائمه معصومین قرار دهد و برای شما و خانواده محترم آرزوی صبر واسعه از درگاه باریتعالی دارم
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi