شناسه خبر : 39827
شنبه 14 آذر 1394 , 10:15
اشتراک گذاری در :
عکس روز

دلیل اصرار شهید تقوی‌فردبر زیارت حرم اهل بیت(ع)

پروین مرادی همسر سردار شهید حاج حمیدتقوی‌فرد از نوابغ اطلاعات و عملیات در دوران جنگ‌تحمیلی و از فرماندهان قرارگاه رمضان که دی ماه سال 1393 در سامرا به شهادت رسید درباره تأکید حاج حمید برای زیارت ائمه روایت‌می‌کند:

حاج حمید به زیارت اهل‌بیت(ع) علی‌الخصوص زیارت امام حسین(ع) علاقه خاصی داشت. همچنین هرسال تلاش می‌کرد هرطور شده همراه خانواده به زیارت امام رضا(ع) برویم. من از این نیت و تصمیم حاج حمید تعجب می‌کردم و به یاد دارم از هزینه‌های غیر ضروری صرف نظر می‌کرد ولی برای زیارت علاوه بر تقبل هزینه وقت هم می‌گذاشت و هم راحت پول خرج می‌کرد.

روزی از او دلیل اصرارش بر زیارت را جویا شدم. در جواب گفت:«همین زیارت‌ها است که در آخرت دستمان را می‌گیرد. روایت داریم در صورتی که نمی‌توانید خودتان زیارت انجام بدهید اگر شده کسانی را نایب بگیرید و دور خانه خدا طواف کنند. این روایت نشان اهمیت زیارت دارد.» 

 
منبع: ایسنا
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi