شناسه خبر : 40173
سه شنبه 24 آذر 1394 , 13:02
اشتراک گذاری در :
عکس روز

«رادیو انقلاب» راه‌اندازی می‌شود

همزمان با فرا رسیدن سی وهفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، «رادیو انقلاب» از سوی معاونت صدای جمهوری اسلامی، راه اندازی خواهد شد

به گزارش مشرق به نقل از روابط‎ عمومی معاونت صدای رسانه ملی، با پایان یافتن مأموریت «رادیو اربعین» که تا پایان ماه صفر به فعالیت خود ادامه داد، از این پس و در آستانه سی و هفتمین سالروز فجر انقلاب اسلامی، «رادیو انقلاب» راه‎اندازی خواهد شد.

تجربه مطلوب راه‌اندازی «رادیو اربعین» که ویژه پوشش مراسم عزاداری اربعین شهادت سیدالشهداء(ع) و اطلاع‌رسانی از برگزاری ویژه‌برنامه‌های دهه آخر ماه صفر و البته از همه آنها مهمتر اجتماع میلیونی شیعیان در راهپیمایی اربعین حسینی در عتبات عالیات بود، معاونت صدای رسانه ملی را بر آن داشت تا برای پوشش مجموعه اقدامات فرهنگی و هنری ویژه سالروز پیروزی انقلاب اسلامی اقدام به راه‌اندازی «رادیو انقلاب» کند.

این گزارش حاکی از آن است، جزئیات بیشتر درباره راه‎اندازی این رادیو نیز طی روزهای آینده از سوی روابط‎ عمومی معاونت صدا منتشر خواهد شد.

اینستاگرام
یکی از خنده دارترین اتفاقاتی که در این دوران رخ داده افتتاح یک رادیو در چند مرتبه است .
رادیو انقلاب همان رادیو اربعین که چند ماه پیش افتتاح شد و حالا فقط برنامه هایش را تغییر داده است و همان رادیو فصلی است که در دوران قبلی نیز وجود داشت .
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi