شناسه خبر : 40307
شنبه 28 آذر 1394 , 10:23
اشتراک گذاری در :
عکس روز

رونمایی ازکتاب وصیت نامه شهدا

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان در تشریح برنامه های بنیاد به مناسبت برگزاری کنگره هشت هزار شهید استان از رونمایی جلد اول کتاب جامع وصیت نامه شهدای این استان خبر داد.

براهیم طاهرنژاد در آستانه برگزاری کنگره هشت هزار شهید استان که در اردیبهشت سال 95 در شهر رشت برگزار می شود در برنامه تلویزیونی «تا کنگره» که از شبکه باران پخش می شود حضور یافت و به تشریح برنامه های بنیاد شهید و امور ایثارگران استان در این زمینه پرداخت و گفت: بنیاد شهید و امورایثارگران استان گیلان عضو اصلی ستاد برگزاری کنگره می باشد که در تدوین سیاست ها و اهداف این همایش بزرگ نقش آفرینی خواهد کرد.
وی افزود: برگزاری اجلاسیه ایثارگران به محوریت بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خواهد بود ، ضمن اینکه در کنگره شهدای استان گیلان از جلد اول کتاب جامع وصیت نامه شهدای گیلان رونمایی می شود.
مدیرکل تصریح کرد: یکی دیگر از فعالیت های بنیاد در این کنگره تکثیر و انتشار آثار چند رسانه ای با عناوین مردان غدیر، عاشورائیان، شمیم عفاف و راویان قدس برای توزیع در بین میهمانان مراسم خواهد بود .
طاهرنژاد از دیگر فعالیت های مشخص بنیاد در این کنگره را رونمایی از کتاب شهدای قرآنی استان ذکر کرد و اظهار داشت: آثاری در زمینه وصایای شهدا در خصوص عفاف و حجاب، قدس، اسرائیل و فلسطین به زبان انگلیسی ترجمه و برای استفاده میهمانان خارجی ارائه خواهد شد.

رونمایی از جلد اول کتاب جامع وصیت نامه شهدای گیلان

منبع: ایثار
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi