شناسه خبر : 40522
چهارشنبه 02 دي 1394 , 11:13
اشتراک گذاری در :
عکس روز

وقف 20 سهام برای تبلیغات فرهنگ ایثار و شهادت

مسئول فرهنگی سپاه امام رضا(ع) 20 سهام شرکت سپاد را وقف تبلیغات در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت کرد.   
به گزارش روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه ، سرهنگ پاسدار چمی گو با تاکید بر لزوم ترویج فرهنگ جهاد و شهادت خاطرنشان کرد: وقف یکی از ارکان اقتصادی و مالی است که در اسلام به عنوان یک کار حسنه و تاثیرگذار برای رفع نیازهای جامعه طراحی شده است.
 وی با اشاره به نیازهای جامعه، برای ثبت و گسترش وقف های جدید تاکید کرد: فرهنگ جهاد و شهادت یکی از ضرورت های جامعه است که کمتر به آن پرداخته شده است.
 چمی گو، برگزاری یادواره های شهدا، یادمان ها، انتشارات ، چاپ کتاب ، تولید فیلم و مستند با موضوع جهاد و شهادت را از راه های موثر در ترویج این فرهنگ ناب برشمرد.
مسئول فرهنگی سپاه امام رضا(ع) با ابراز خشنودی از وقف 20 سهم متعلق به خود برای گسترش و نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت اظهار داشت: با توجه به لزوم ترویج فرهنگ جهاد و شهادت بر خود لازم دیدم که در این راستا با وقف 20 سهام خود از شرکت سپاد، قدمی کوچک در راه بزرگ ترویج فرهنگ شهادت بردارم.
وی در ادامه از تشکیل ستاد مردمی ترویج فرهنگ جهاد و شهادت در اداره کل اوقاف خبر داد و گفت: این ستاد متشکل از شش عضو و دارای جایگاه حقیقی و حقوقی است که دبیری این ستاد بر عهده بنده می باشد.

چمی گو با اشاره به کارکردهای وقف در عرصه های فرهنگی و اجتماعی ابراز داشت: با توجه به ماندگاری وقف می توان از آن در جهت رفع معضلات اجتماعی و فرهنگی بهره برد

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi