شناسه خبر : 40539
چهارشنبه 02 دي 1394 , 12:13
اشتراک گذاری در :
عکس روز

نشست مسئولان بنیاد ودانشگاه

نشست مسئولان فرهنگی و آموزش عالی بنیاد شهید و امور ایثارگران و نمایندگان دانشگاههای پیام نور تهران در بنیاد منطقه 19و 16 برگزار شد.

نشست مسئولان بنیاد شهید و امور ایثارگران و نمایندگان شاهد و ایثارگر دانشگاههای پیام نور استان تهران با حضور نورچه ای معاون فرهنگی و امور اجتماعی تهران بزرگ، الهی رئیس اداره دانشجویی، غفوری رئیس بنیاد منطقه 19 و 16 و نمایندگان دانشگاههای پیام نور تهران روز دوشنبه 30 آذرماه در سالن جلسات بنیاد منطقه برگزار شد.
در این جلسه غفوری ضمن تبریک آغاز امامت حضرت مهدی (عج) اظهار داشت: همه سعی و تلاش بنیاد در این است که با همکاری و تعامل بیشتر با مسئولان و نمایندگان شاهد و ایثارگر دانشگاهها بتوانیم مشکلات و موانع موجود بر سر راه مسایل آموزشی و رفاهی دانشجویان شاهد و ایثارگر را رفع کنیم.
نورچه ای معاون فرهنگی تهران بزرگ نیز با قدردانی از کارکنان این حوزه در منطقه گفت: پس از تجمیع معاونت دانشجویی و پژوهشی با معاونت فرهنگی با تراکم و حجم بالاتری از کارها به ویژه در حوزه دانشجویی مواجه هستیم و انتظار داریم نمایندگان شاهد و ایثارگر در دانشگاهها پیگیر برنامه ها و فعالیت های فرهنگی در خصوص گسترش و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت باشند.
در ادامه رییس اداره آموزش در خصوص نحوه پرداخت شهریه و تشکیل و ادامه جلسات کارگروه شاهد در دانشگاه تاکید کرد.
در این نشست که به منظور تعامل بیشتر با دانشگاههای پیام نور تهران برگزار شد، حاضرین به بحث و تبادل نظر درباره به روز کردن دانشجویان ایثارگر، تبیین قوانین آموزش عالی درخصوص مسایل و مشکلات آموزشی و رفاهی دانشجویان و سایر موارد آموزشی و فرهنگی پرداختند.

منبع: ایثار
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi