شناسه خبر : 40596
شنبه 05 دي 1394 , 08:59
اشتراک گذاری در :
عکس روز

مراسم اربعین شهادت 3شهید

مراسم اربعین شهیدان احمد اعطایی، مسعود عسگری و سید مصطفی موسوی صبح دیروز در گلزار شهدای تهران برگزار شد.

مراسم چهلمین روز شهادت سه شهید مدافع حرم شهیدان احمد اعطایی ، مسعود عسگری و سید مصطفی موسوی صبح دیروز جمعه 4 دی ماه در گلزار شهدای بهشت زهرا(س) تهران برگزار شد.

این مراسم با حضور خانواده های شهدای و ایثارگران در قطعه 26 گلزار شهدای بهشت زهرا(س) و قرائت زیارت عاشورا و ذکر مصیبت توسط مداحان اهل بیت بر سر مزار سه شهید برگزار شد.

این سه شهید مدافع حرم چندی پیش در دفاع از حرم حضرت زینب (س) توسط تروریست های تکفیری در شهر حلب سوریه به شهادت رسیدند.

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
قسمتی از مقاله (( پیامبراکرم(ص) از دیدگاه نهج البلاغه)) نوشته اقای سابقی:
........ نکته زیبا و شاهکار ادبی در این کلام کوتاه آن است که علی (ع) شدت و داغی جنگ را به افروختگی و شدت شعله‌وری آتش تشبیه کرده است. سپس می فرماید در چنین لحظه حساس و پرخطر پیامبر از همه مجاهدان به دشمن نزدیکتر بود و ما به او پناه می بردیم. این در حالی است که از رشادت و شجاعت و کارزار بی‌امان پیامبر در میدان‌های نبرد همچون اٌحد و حنین و... کمتر ذکر می‌شود. گویا پیامبر در غزوات گوناگون نقشی جز رهبری و فرماندهی در مقر لشگر نداشته است.!

پیامبر اکرم (ص) علاوه بر آنکه جان پاک و مطهر خود را در دشوارترین میدان‌های نبرد به خطر می‌افکند، برای اعتلای کلمه الله و تحقق رسالت خود، عزیزان و خویشاوندان خود را بر دیگران مقدم می‌داشت و آنان را قبل از دیگر مؤمنان و مبارزان به میدان مبارزه و کانون خطر می‌فرستاد و این نشانگر ایثار وصف ناپذیر آن حضرت است.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi