شناسه خبر : 40720
یکشنبه 06 دي 1394 , 12:16
اشتراک گذاری در :
عکس روز

شناسایی 24 وقف شاهد و ایثارگر

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران فریمان گفت: 24 وقف شاهد و ایثارگر در فریمان که از سال 1365 تا کنون توسط خانواده‌های شهدا و ایثارگران این شهرستان صورت گرفته بود شناسایی شد.

همزمان با هفته وحدت مراسم تجلیل از 18 واقف شاهد و ایثارگر شهرستان فریمان با حضور حجت الاسلام طباطبایی امام جمعه، فرماندهان نظامی و انتظامی و خانواده‌های شهدا و ایثارگران این شهرستان برگزار شد.
در این مراسم محمد قهار رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران فریمان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس تصریح کرد: شهدا و ایثارگران به ندای امام خمینی(ره) لبیک گفتند و در راه اعتلای دین مبین اسلام جان خود را تقدیم اسلام و قرآن کردند، در همین راستا خانواده‌های آنان نیز از پای ننشستند و همواره پرچم نیکوکاری خود را برافراشته نگه داشتند.
وی افزود: خانواده‌های شهدا و ایثارگران پس از تقدیم شهدایشان در راه اسلام در راه تقدیم و وقف اموال خود نیز وارد شدند و از این امتحان هم سربلند بیرون آمدند و در جهت شکوفایی جامعه اسلامی در امر خداپسندانه وقف شرکت کردند و وقفیات چشمگیری در جای جای فریمان انجام داده‌اند.
رئیس بنیاد فریمان با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری مبنی بر لزوم گسترش فرهنگ وقف در جامعه، تصریح کرد: بر اساس این سخن گوهربار، بنیاد شهید و امور ایثارگران فریمان بر این شد تا واقفین جامعه شاهد و ایثارگر این شهرستان را شناسایی کند که بر همین اساس 24 مورد وقف شاهد و ایثارگر که از سال 1365 تاکنون انجام شد، شناسایی شده است.
وی افزود: امیدوار هستیم این حرکت ارزشمند با انجام وقفیات بیشتر از سوی خانواده‌های شهدا و ایثارگران توسعه روز افزون پیدا کند.
لازم به ذکر است در پایان این مراسم از 2 جانباز و 16 خانواده شهید واقف با اهدا تابلو یادمان شهدا و جانبازان و لوح یادبود تقدیر و تجلیل شد.
انتهای پیام/

منبع: ایثار
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi