شناسه خبر : 41088
سه شنبه 15 دي 1394 , 08:54
اشتراک گذاری در :
عکس روز

برگزاری دومین سالگرد شهادت شهید بیضایی

به گزارش دفاع پرس، مراسم بزرگداشت شهدای نهضت جهانی اسلام به مناسبت دومین سالگرد شهادت شهید محمودرضا بیضائی عصر امروز سه شنبه 29 دی ماه 94 بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد چهارده معصوم (ع) شهرک پرواز برگزار می‌شود.

این مراسم به همت پایگاه مقاومت شهید سرلشکر بابایی و با سخنرانی سردار غلام عسگر کریمیان فرمانده سپاه عاشورا برگزار خواهد شد.

محمودرضا بیضائی در آذر ماه سال ۱۳۶۰ در خانواده‌ای مذهبی و متدین در شهر تبریز دیده  به جهان گشود. او با ۳۲ سال سن ساکن اسلامشهر تهران بود که به شهادت رسید و از این شهید والامقام یک دختر به نام "کوثر" به یادگار مانده است.

شهید بیضایی که با توجه به تحولات میدانی کشور سوریه و هتک‌ حرمت‌های اخیر به حرم حضرت زینب کبری(س) به دست گروه‌های تکفیری، برای دفاع از حرم خاندان اهل بیت(ع) به سوریه رفته بود، ظهر روز یکشنبه ۲۹ دی ماه ۹۲ مصادف با ولادت حضرت رسول(ص) توسط تروریست‌های تکفیری و مخالفان حکومت بشار اسد در سوریه به مقام رفیع شهادت نائل آمد. وی از مربیان دوره‌های آموزشی بسیج در مدارس و پایگاه‌های شهری بود.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi