شناسه خبر : 41176
پنجشنبه 17 دي 1394 , 09:55
اشتراک گذاری در :
عکس روز

محکومیت شهادت شیخ نمردرپیشوا

تظاهرات اعتراض آمیز مردم بصیر شهرستان پیشوا در محکومیت اعدام شهید آیت الله نمر باقر النمر رهبر شیعیان عربستان بدست رژیم منحوس آل سعود برگزار شد.

به گزارش تهران نیوز ، به نقل از پایگاه خبری ندای پیشوا، بار دیگر دست ناپاک اخلاف بنی امیه از آستین بیرون آمد و عالمی از مجاهدان فی سبیل الله و از شیعیان اهل بیت عصمت و طهارت (علیهم السلام) را به شهادت رساند.

مردم مومن و ولایتمدار شهرستان پیشوا با برپایی تظاهرات اعتراض آمیز، این اقدام شیطانی، ظالمانه و نامشروع دولت منحوس آل سعود را محکوم کردند.

این مراسم با حضور اقشار مختلف مردم، روحانیون، بسیجیان، بازاریان و نیروهای نظامی و انتظامی از مقابل مسجد جامع حضرت امام خمینی (ره) به سمت حرم مطهر حضرت جعفر بن موسی الکاظم (علیه السلام) برگزار شد.

وارثان کفن پوشان قیام ۱۵ خرداد سال ۴۲ در این تظاهرات با مشت های گره کرده و با سر دادن شعارهای «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر آل سعود» نفرت و  انزجار خود را نسبت به استکبار جهانی و دست نشانده های ظالم آنان در منطقه اعلام کردند.

از نکات منفی و قابل تأملی که در حرکت الهی و انقلابی مردم بصیر شهرستان پیشوا به چشم می خورد، عدم حضور اکثر مسئولین دولتی در این مراسم بود.

به شکلی که از میان مسئولین دولتی تنها سید مهدی طاهری سرپرست اداره ورزش و جوانان پیشوا و حجت الاسلام والمسلمین زوبین رئیس اداره تبلیغات اسلامی در این تظاهرات شرکت داشتند و سایر مسئولین دولتی اعم از فرماندار و سایر مسئولین ادارات شهرستان و همچنین شهردار و اعضای شورای شهر پیشوا در میان تظاهر کنندگان دیده نشدند.

البته مسئولین و پرسنل نهادهای انقلابی شهرستان شامل سپاه پاسداران، نیروی انتظامی، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و مرکز رسیدگی به امور مساجد در این تظاهرات حضور پررنگ و باشکوه داشتند.

 

IMG_8529

IMG_8543

IMG_8554

IMG_8560

IMG_8565

IMG_8578

IMG_8580

IMG_8613

IMG_8617

IMG_8626

IMG_8666

 

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi