شناسه خبر : 41559
یکشنبه 27 دي 1394 , 09:11
اشتراک گذاری در :
عکس روز

انتشار وصیت نامه شهید حسین امیدواری

شهید حسین امیدواری
شهید مدافع حرم، حسین امیدواری نوشته است: ما را مامور به نگهبانی از حرم خانم حضرت رقیه(س) کردند و ایشان مهر تایید برات ما را زدند و فرصت خدمت به این خانم عزیز، بدینوسیله برای ما مهیا شد و ما نیز از خدا خواسته لبیک را گفتیم.
 
«حسین امیدواری» عضو گردان امام علی(ع) بسیج استان تهران، طی عملیات مستشاری توسط تروریست‌های تکفیری در دفاع از حریم اهل بیت(ع)، در سوریه به شهادت رسید و در تاریخ 24 دی ماه بعد از تشییع باشکوه مردم شهید پرور، در قطعه 50 بهشت زهرا به خاک سپرده شد.
 
 
 
 متن کامل وصیت نامه این شهید به شرح زیر است:
 
پروردگارا، ای تنها کس بی کسان. شما خود بیشتر از هر کس دیگر آگاه و ناظر بر اعمال این بنده حقیر بوده و هستی. از آن رو می‌دانی که این بنده حقیر تماما در کوشش و تلاش مداوم بودم، تا بلکه مشکلات دنیوی خود و اطرافیانم را مرتفع سازم. بلکه به اذن الله بتوانم این جمع مذکور را طبق فرمایش شما تبدیل به بهشت کنم. در آن مسیر انجام وظیفه می‌کردم که ما را مامور به نگهبانی از حرم خانم حضرت رقیه(س) کردند و ایشان مهر تایید برات ما را زدند و فرصت خدمت به این خانم عزیز، بدینوسیله برای ما مهیا شد و ما نیز از خدا خواسته لبیک را گفتیم و لباس جهاد را برتن کردیم.
 
پروردگارا! اگر که خواستی این بنده حقیر را به بهشت خود ببری و یا این که به جهنم که ساخته خودمان است، بیندازی، شما خود صاحب اختیار هستی و این بنده خسران دیده در هر صورت راضی به رضای شما خواهم بود. فقط این که دوست دارم مطلبی را با شما در میان بگذارم که تو خود میدانی، آن از دل من بر می‌خیزد. پروردگارا! اگر در طول دوران زندگیم در عالم مادی دچار خطایی شده ام، شما آن خطای بنده حقیر را به حساب دشمنی من با خودتان تلقی نکنید و دوست دارم که آن خطا را روی ضعف و احمقیت‌های این بنده حقیر نسبت به خودش برداشت کنید و به این وسیله شما را قسم می‌دهم این بنده را به خاطر ضعف‌ها و احمقیت‌هایش، در ردیف دشمنانتان قرار ندهید.
 
و البته در ادامه دوست دارم در همین جا رضایت خودم را از جاعلی که بنده را به قتل می‌رساند تسلیم شما کرده و البته شکایت خود را نیز از دو گروه نزد شما تا روز قیامت به امانت بگذارم. گروه اول: کسانی که خود در پوچ گرایی هستند و برای آنکه آن ننگ را از دوش خود بردارند، در صدد برمی‌آیند تا ما را در راهی که هستیم، بی هدف نشان دهند. و گروه دوم: کسانی هستند که با مکر و ریا سعی می‌کنند به تفریح یا برای به دست آوردن منافع دنیوی، روی خون شهدا موج سواری کنند.
 
التماس دعا، حسین امیدواری
منبع: تسنیم
اینستاگرام
سلام خیلی درناک هستش وقتی وصیت این دلاور مرد را میخونی تازه میفهمی این بزرگ مردها با چه روحیه ای والایی قدم تو راه حضرت زینب (س) و حضرت رقیه (س) برداشته اند و برای دفاع از کیان و مرز و بوم و ناموس ما قدم برداشته اند و چه گل گفت از کسانی که با مکر و ریا،سعی میکنند برای بدست اوردن منافع دنیوی روی خون شهدا موج سواری کنند حسن جان این را بدان درست که خیلی دروغ و ریا و تزویر و فریبکاری در بین مسولین و مردم رواج پیدا کرده ولی این رو بدان هستند کسانی که هنوز پایبند ولایت و راه درست هستند ‌.
حسین جان شاید مردم نداند که تو با یه وانت نان اور پدر و مادر بودی ولی این رو بدان که همیشه دنبال راه تو میباشیم یادت گرامی باد
حسین جان من تو را تا قبل از شهادتت نمیشناختم. و الان که به لطف خدا با تو آشنا شدم بسیار خوشحالم چرا که گویی باب جدیدی در زندگی و عقایدم باز شده و چه سعادتی از این بالاتر که الان یک دوست بهشتی دارم. التماس دعا ما را هم دعا کن.
خوش به حال شهدا....
عالمان بصیری که علامه نبودن أما علامه ها را شرمنده ی خود می کنن. انسان وقتی پا به وادی وصیت نامه ی شهدا می گذارد مبهوت اینهمه معارف حقیقی که بر قلم و زبانشان جاری شده، می شود. اللهم أجعل عواقب أمورنا خیرا و أرزقنا توفیق شهادة فی سبیلک بجاه محمد و آل محمد(ص).
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi