شناسه خبر : 41693
چهارشنبه 30 دي 1394 , 09:58
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تصویب آیین نامه اجرایی ماده 67 قانون جامع ایثارگران

محمد علی فقیه با اعلام خبر تصویب آیین نامه اجرایی ماده 67 قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران در هیئت دولت، اظهار داشت: تصویب آیین نامه ماده 67 گامی در جهت قانون گرایی، انضباط در خدمات رسانی مطلوب و تسهیل در بهبود وضعیت تحصیلی دانش آموزان و دانشجویان شاهد و ایثارگر است.

مدیرکل آموزش بنیاد در ادامه با اشاره به اینکه فعالیت ها و خدمات آموزشی خوبی در این آیین نامه مصوب شده است، گفت: پرداخت هزینه کلاس های تکمیلی، تقویتی و جبرانی دانش آموزی، پرداخت هزینه های وسایل کمک آموزشی و آموزش بالینی برای دانش آموزان و دانشجویان معلول و جانبازان 70 درصد، تشویق دانش آموزان و دانشجویان ممتاز و برتر علمی، انجام مشاوره و هدایت تحصیلی به ویژه در تحصیلات تکمیلی و پرداخت کمک هزینه تحصیلی دانشجویان تحت پوشش عناوین برخی از این خدمات به شمار می آید.

فقیه با تأکید بر اینکه یکی از اقداماتی که با جدیت پیگیری و در متن این آیین نامه گنجانده شده، استفاده از ظرفیت معتمدین معین دانشجویی است در خصوص مدت ارائه هر یک از خدمات به جامعه تحت شمول گفت: مدت ارائه خدمات و تسهیلات موضوع این آیین نامه در هر یک از بخش های دانش آموزی و دانشجویی برای مشمولین طرح دقیقا مشخص شده است.

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
سلام . چرافرزندان جانبازان 25درصد را تحت پوشش حمایت تحصیلی قرارنمی دهید؟؟؟؟
بند"ز" ماده 44 قانون پنجم که در خصوص الزام به جذب دانش آموختگان تخصصی ایثارگران با 3 روش کاملا درست( استخدام ، انتقال ، تغییر وضعیت) بدون الزام به آزمون و شرط سنی است [ماده 71 یا 72 قانون جامع] باید اجرایی شود؛ فرهیختگان ایثارگر شدیدا منتظر تصویب و ارائه در برنامه ششم هستند. این امتیاز واقعی است.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi